• LCroft

Vita hem del 6

Lasse: Jag försöker desperat men det är så många huvuden framför mig som poppar upp varje gång dörren öppnas

• LCroft

Godmorgon Bea! Så mysigt det låter, både för dig och barnen

Planer för idag, ska iväg och söka en stjärna att ha i köksfönstret skulle ju ha varit till ett par ställen till igår som jag blev tipsad om av pressan men glömde bort då vi hade så mycket att prata om i telefon. Mitt minne är verkligen dåligt! Sen ska jag hämta symaskinen av mamma för jag har inte kommit mig iväg ännu heller och köpa en åt mig eller ens titta på olika. Så jag antar det blir att sy lite sen ikväll

• LCroft

juliah: Jag är lat och köper färdig deg till julstjärnor, går så fort då och blir gott Hoppas du hittar det du söker idag

mimma: Skönt med en hel natts sömn!

• LCroft

knyttis så fint ni har det, och de högtalarna är inget att tala om, jag har funderat många gånger när jag eldar på här hemma om jag skulle i misstag elda upp våra samtidigt?

karamell: Så fint det blir i ert kök! Spännande

Kajsa din stackare, hoppas du får tillbaka lite julstämning iallafall, tänd mycket ljus och försök på det sättat göra det mysigt!

mimmi: Så fint ni har det i köket och eftersom jag igår efterlyste lite köksbilder så tackar jag ordentligt över att ha fått titta in i ert underbara kök!

• LCroft

juliah: Visst får man bli glad över tvättkorgar med Hittade du fler spånkorgar idag?

• LCroft

Godmorgon!

fluffis vart ska du på julmarknad? Har inte läst någon tidning och är totalt borta as usual

mimmi: Jag är nästan säker på att det är ditt fel att jag har sånt ha-begär efter de där god jul kuddarna! Och jag vill fortfarande ha en sån fast jag gjorde en egen variant (funkar inte att lägga in gubbar plötsligt, annars hade jag lagt in en sån där som ser grubblande ut)

• LCroft

mimmi: Gjorde den igår, har bara bild i bloggen och just nu sitter jag och blänger på den för den är inte alls lika fin som dina

• LCroft
    mimmi006 skrev 2007-12-16 08:42:45 följande:
    Men den var ju alldeles underbar! Såååå fin!
    Tack snälla du, men jag vill ändå ha en "riktig" tyvärr hittar jag ingen som säljer dem här!
  • LCroft
    Septemberpyret skrev 2007-12-16 08:47:28 följande:
    Åh så fin, tar du beställningar...?! .
    Tack men du? Du har bara sett den på bild
Svar på tråden Vita hem del 6