Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Jag har spelat in Leilas program så sätter jag ihop dem till ett sen, bra med vår roliga stereo!

Jag har varit och tittat på när sonen agerade stjärngosse i skolan, så duktiga så!

Tror jag ska baka kakor idag, ett familjerecept som är sååå gott!!

• lillafruluva
    Pärla1 skrev 2007-12-13 10:31:15 följande:
    Nu har jag glömt vilka jag ska kommentera, känner som så många andra att man är hel snurrig för tillfället! Känns som om man har SÅ mycket att göra. I dag ska jag köpa *tulpaner, fotopapper till julkorten, *göra Knäck,Lussebullar (måste tipsa er om det receptet som fanns i senaste lantliv, så himla gott!) och sill. Ska förbi en loppis och kolla efter lite fina glasburkar, har ett par, men de räcker inte....*Städa toaletterna *Få upp allt på väggarna i vardagsrummet.  *Slå in lite julklappar*ut i skogen och plocka mossa, vi ska bort imorgon, så jag ska göra en krans till dem...Sambon ska åka och bada med Alicia när han kommer hem från jobbet, så då hinner man med en del...Är det bara jag som känner mig en aningen stressad????*puh*
    Oj, bra att ha en lista, jag borde också skriva en! Själv ska jag baka mina kakor, tar det lugnt så jag inte tappar all lust igen
  • lillafruluva
    Pärla1 skrev 2007-12-13 11:37:03 följande:
    Nu e masken på, SHIT  vad effektiv man blivit sen man fick barn!
    Ja, nu när dottern sover sittar jag här och skriver med ena handen och hsr andra handen i kalsmeten
Svar på tråden Vita hem del 6