Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva
    Malwa skrev 2007-12-13 12:18:07 följande:
    Måste bara dela med mig lite av min glädjeyra, igår kl 13,00 gick jag nämligen från att vara fröken till att vara fru!hade en borgelig vigsel i vårat nybyggda hus med endast våra barn och mammor som vittnen, allt blev så lyckat och alldeles lagom! är sååå lycklig
    ~Grattis!!!~
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-12-13 12:34:17 följande:
    lillafruluva, åå så underbart! Så mycket mysigt ni har att göra efter jul
    ja, jag ligger och tänker på det när jag ska somna! Blir kul att se vilka möbler de lämnar kvar, resten skulle bli fina med lite vit färg
  • lillafruluva

God morgon! Idag står mer saffransskorpor, skruva nya bokhyllor till dottern och fredagsloppis på schemat!
    Ska nog träffa en väninna som jag annars brukar träffa flera gånger i veckan men den sista månaden har jag inte orkat träffa någon! Skönt att det börjar ge med sig

• lillafruluva
    Mimma-precis så har jag också känt de senaste veckorna.. Har pausat bloggen tills jag känner att jag orkar igen! Nu de två senaste dagarna har jag fått tillbaka lite ork igen!
    Gör bara det du känner att du orkar och vill!

Juliah-jag går på lions loppmarknad här i centrum på fredagarna, sen har vi ju antikboden öppen på torsdagar och helger-där finns mycket fint!
  • lillafruluva
    Lynn84 skrev 2007-12-14 09:29:47 följande:
    Tänkte på en sak!I reportaget hemma hos Anette Hjerpe i Lantliv kände jag mycket väl igen hennes tvättstuga. Har hon en blogg som jag kan ha varit inne i tro eller har hon varit aktiv här på vårt forum? Jag blir tokig när jag inte kommer på! En annan rolig sak i tidningen. Robert Eriksson som äger Robert E´s Choklad i Sthlm är en mycket god gammal vän till min moster som jag träffat flera ggr. Blev helt paff när jag såg honom i favvo tidningen och tjöt rakt ut! *fniss* Tyckte det var lite häftigt!;0)
    http://lantlif.blogspot.com/
Svar på tråden Vita hem del 6