Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 6

Camilla R skrev 2007-12-28 20:26:38 följande:
    Vilken butik ???? Klart att JAG blir nyfiken
    På Vicke Vire G-centrum, där var det REA sen har jag yttligare rabatt genom att jag jobbar där i centrum. Så det blev en billig tomte.

Ja han får nog bli våran hustomte
  • gemelli
    Camilla R skrev 2007-12-28 20:39:31 följande:
    Får se om jag kan lyckas göra mig ett ärende dit i helgen. Fast just nu så lutar det åt att vi skall ha lite födelsedagsfirande ihop med grannen. Ena dotter´n och vår äldsta son fyller år nu i dagarna. Hon på nyårsafton och han den 3 januari. De är alltså jämngamla och har haft kalas etc tillsammans genom åren. MEN när det var dags för Moa att börja förskoleverksamhet förra året blev Dennis konfunderad, de var ju lika gamla varför fick inte han börja.. Svårt att förklara -men det accepterades i alla fall. Vi vet dock inte vart vi skall gå -det skall vara en kul restaurang för barnen -så vi får se om vi lyckas hitta något.
    Vill ni gå i stan eller här ute?

Apropå resturang så måte du besöka Ersson i Sickla, där saluhallen finns. Helt underbar mat, liten men sååå fin lite resturang...

Drömmer om maten fortfarande
  • gemelli
    happy73 skrev 2007-12-29 18:57:54 följande:
    Hej alla!Är helt slut, ni skriver så man tappar hakan haaa har aldrig varit in på en sida som är så aktiv. Vill tacka alla för era fina bilder o tips.Nu är det bara en stor fråga kvar. Juliah hade en jatte fin barn säng (växa säng)tror det är danske oliver furniture som säljer den.Min högsta önskan är att köpa en begagnad sådan eller olivers baby växa säng (den fyrkantiga)Är det någon som säljer beg eller billigt eller bra pris.Så hör av er!!!!!Tack en än gång
    Som mimmi säger båda sängarna är jättefin.
    Men Oliver Furniture är inte så bra kvalite på tyvärr, den målade lackfärgen spricker lätt...
  • gemelli
    Lundinma skrev 2007-12-29 20:39:58 följande:
    Godkväll, det var inte igår jag skrev något...Vi har en "Juno säng" av märket Sebra. Jag tycker kvaliten är super. Dock tycker jag inte att det är den ultimata barnsängen... (fast finaste ;o) ) när dom är små finns det bara ett läga på botten plattan vilket är rätt långt ner. Så det blir jobbigt att böja sig. Sen när dom blir lite större 2,5-3 år så vill man kanske ligga och läsa sagor tillsammans och då får du själv inte plats...... Men utseende mässigt är den en vinnare!Så nu är vi lite inne på en våningssäng från Oliver F. Blir lite orolig när ni skriver att den är dålig i färgen...?
    Det var Anna på Syster Lycklig som sa det till mig. Hon visade även på deras visningsäng som står i butiken, där man såg att färgen hade släppt i vissa kanter...

Synd för dom har ju såå fina möbler...
  • gemelli
    Lundinma skrev 2007-12-29 20:58:03 följande:
    gemelli, Va??? Anna, hon som är min kompis ;o)! Måste dubbelkolla med henne. Vet att hon har en själv! Såg du förra nr av Expressens hembilaga, där var hon med....! M. PS, får man kika in hos dig?
    Jaa jag vet att du är vän med henne

Näää Expressen har jag missat, var det hamma hos repotage om henne?

Men hade inte hon två Sebra till sina pojkar? Visst är du välkommen fixar det
Svar på tråden Vita hem del 6