Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2007-11-21 20:43:58 följande:
    Idag är jag splittrad - skrapar bort färg på skåpet samtidigt som jag pratar i telefon, skriver inlägg här och är inne på Facebook - simultanförmåga på hög nivå Kajsa!!! Det är absolut förbjudet att inte vara pigg på lördag!! Även om jag inte fått alla saker ännu - ETT STORT TACK för ett superbra jobb med SWAP:en!!
    Går färgen bort från glaset? *Hoppas *
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-11-21 20:52:43 följande:
    VSM - hittat några snygga skåp på sistone??Kajsa - såg du skåpterrorn härom kvällen? Ett skåp skulle du köpa, bestämde vi!
    Nä men du fick mig att titta efter skrivbord (tänkte kolla efter något jag behöver på riktigt och inte bara i fantasin ) och jag hittade detta söta : www.blocket.se/vi/14242667.htm
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-11-21 21:03:07 följande:
    Det var ju jättefint!! KÖP! La precis på luren med min kompis som bor i Gbg - kunde bett henne köpa det annars. Men eftersom jag inte har kvar henne i örat så får det blir ditt *känner mig generös*
    Annars kan jag byta det mot ditt skåp *bara för att vara snäll*

Måste erkänna att jag inte är så jätteförtjust i Leila, hon är för flörtig för min smak. Men goda saker verkar det ju bli .
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-11-21 21:24:01 följande:
    Åh, du är ju bara föööör snäll du .... Sambon kom precis in och påtalade att det syntes jäääätteväl att jag hade skavt bort färg på vissa ställen på spröjsen.. grrr... Men jag förklarade att det skulle vara så.. hmmm...
    Hjälp, jag får dåligt samvete för att du lyssnade på mig och kletade på hej vilt Hemlis.
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-11-21 21:37:15 följande:
    Ja det ska du ha..... NEJDÅ! Det är verkligen ingen fara! Min sambo är militär - det säger väl allt!!Jag ska fota sen när jag har piffat, så får du se hur bra det blev *nöjd*
    Rätt petig då ! Vi ska ha en marinkårssoldat boende hos oss i två veckor över jul *nervös*. Han kommer att få krupp på vårt stökiga hem
  • Det ljuva livet
    Anton2005 skrev 2007-11-21 21:42:48 följande:
    Är jag helt galen som vill börja inreda ett till barnrum redan nu när jag är gravid i vecka, typ 7-8? Vi har ett rum som ska bli barnrum och som inte används idag och jag är så sugen på att sätta igång där.
    Nä, inte galen alls. Men ta det piano annars kommer du ha hunnit ändra dig och gjort om flera gånger innan liten är född . Halva nöjet är ju att drömma.
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-11-21 21:46:24 följande:
    Ja, petig är bara förnamnet.. Han kanske kommer ta fram vita handsken och dra längs lister och tavlor...
    Och jag som hatar att damma ! Fast jag får väl offra mig, vi ska köra på stora Sverige reklamen så han kan övertygas om att ta med sig syrran och flytta hem om ett par år.

Är det maken som städar hemma hos er?
  • Det ljuva livet

Godkväll!

Idag har jag fått mitt Swappaket! Tack snälla alla för allt fint !

Har skummat ikapp och minns inte mycket mer än att Lcoft skaffat sig en städ karriär, MichaelaW har köpt en lägenhet (Grattis !!) och Smultron och glass gett mig tillbaka lusten att tova med sin underbara julgranskula.

Snabbt (och dåligt fotat) inlägg om Swapen i min blogg.

Svar på tråden Vita hem del 6