Vita hem del 6
Godmorgon glömde jag säga!
Sänder en stooor bukett till oss alla som vi kan lukta lite på så här på morgonkvisten!
Godmorgon glömde jag säga!
Sänder en stooor bukett till oss alla som vi kan lukta lite på så här på morgonkvisten!
Hej igen!
Skrev ett inlägg för någon timme sen men när jag sände det blev jag utkastad!
Jaja...
Ville iaf berätta för Mimma att jag också plötsligt blev sån förra våren.
Jag som är en riktig vårmänniska och är i mitt esse då blev helt deppig. Jätte jobbigt!
Varav ner lite med hemmet och släpp pressen. Det behver du inte ha någon. Ta det lugnt, andas och försök att njuta av det som finns runt omkring dig. Jag vet precis hur ledsamt och jobbigt det är när man längtar till hus och inget hittar eller lyckas vinna genom budgivning. *KRAM*
Juliah Jag lägger upp bilder när huset ser mer ut som vårat än vad det gör nu.
Färgerna är inte så som vi vill ha dem....Fast, det kunde ju vara kul att via er lite före och efter bilder iofs. Får se om jag lyckas lägga in nått till helgen.
Ang. soffor så är vi skinnsoffs-ägare. Inte drömsoffan, men den funkar förbannat bra när man ha barn. Någon gång ska jag köpa mig en (läs två 3-sitts) eketorp i vitt, såklart!
Juliah!
Jag har fullkomligt förälskat mig i den tapeten du har i hallen. har kommit på att den skulle passa utmärkt i vår matsal. Skulle du, om du vill, någon gång...*bla bla bla* vilja skicka mig ett tapet prov från Nacka Byggnadsvård? Vet du om tapeten finns någon annanstans eller om den bara finns just där?
Kanske skulle kunna få utnyttja dig vid ett bra tillfälle när vi ska fixa iordning det rummet???
Gúúd morrrrrrniiiiiiing!
Idag blir det en stressig dag på jobbet. Har massa att göra fram till kl 14.00! *phu*
Lustigt att allt ska komma samtidigt när man suttit innan och inte gjort ett skvatt!
Imorgon är det sista dagen på Colins dagis. Känner mig så ledsen. Vill så gärna ha honom kvar där. Idag när vi lämnade honom så stod det på deras vecko- tavla
"Onsdag - avskedskalas för Colin" Usch, fick massa tårar i ögonen och fick snabbt blincka bort dem för att ingen skulle se.
Fasar verkligen för morgondagen....*gravid liplisa*