• Sylt

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2008-02-01 20:37:56 följande:
    Hej å gokväll!Sylt- vad har du i görningen?
    Försöker stressa ihjäl maken genom att tömma o måla vårt skafferi. Han hade precis hämtat sig fr att jag tömt o bytt alla skåp i kök o på kontoret . Det måste hända ngt HELA tiden, annars kanske man somnar....

Fyndade du ngt idag?????
  • Sylt
    Truffles skrev 2008-02-01 20:42:42 följande:
    Då missade du just att hela juryn stod upp när Cissi och Rickard Herrey dansat klart. 4x10 poäng!  
    Oj, men jag får ju höra Hoahoa svära ist
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-02-01 20:44:36 följande:
    ojdå... *stryker direkt tanken på att låta som stinky* men jo, jag kan förstå att vissa avsnitt kan kännas skrämmande... för barnen
    Haha, men du är ju van vid människor som slåss med kniv o piskas med ris. Jag är bara van vid att äta o vara dryg
  • Sylt
    Himmelbit skrev 2008-02-01 20:45:57 följande:
    Godkväll på er!!Nu är min lilla gnisselpelle i säng! Lina - Jättefint M!! Tror min Melker behöver ett sånt också . Sylt - Duktig flicka med skafferiet!! Kul att höra att det är fler som läser på dialekt - kände mig lite dum som fick noll respons på det Mimmi - Har du gosat i ditt tröj-fynd ännu? Nya favvo-tröjan??Truffles - Be mannen ta en taxi
    .... det var din idé som satte sig i mitt huvud *det var lättare innan*
  • Sylt
    MildaMaränger skrev 2008-02-01 20:46:49 följande:
    Syltan!Kommer ihåg att du pratade om skiphop... var det saddler du hade? vart köpte du din? Vet du om skihops bruna liknar den bruna bugaboo har?

Hihi, jag har alla modellerna Generad, t om den dubbla (toppen när man skall packa lite mer både t ett o två barn)

Favvon på BB är saddle. Man kan ha två st om man inte tycker det räcker med en. Fast jag hade inte velat ha den som enda skötväska, den känns som lite bonus *bortskämd* . Jag har beställt alla mina fr Kiwi-kid, gillar dem skarpt!! Inte en aning om de bruna nyanserna, men tycker inte det gör ngt om de är olika. 

• Sylt
    mimmi006 skrev 2008-02-01 20:48:21 följande:
    Sylt- ja lite på 75%... Riceskedar och Himla mugg och kanna i ljusblått! Katvig kläder till barnen... får inte handla mer nu... Har vi hört den förut?
    Dyrare än 75% rea är ju inte lönt
  • Sylt
    Truffles skrev 2008-02-01 20:52:11 följande:
    Jo, ångrar mig lite nu att jag erbjöd mig att hämta. Men nu är det strax dags. Han skulle hämtas tidigt för han ska ut till tomten och jobba imorgon. Själv tänkte jag åka till lillebror med fru (som fyller år idag!) och kalasa lite imorgon. Ungefär som att jag behöver äta mera...
    Nä, fast alla skåningar äter o är dryga
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2008-02-01 20:53:48 följande:
    nej för 17 ! Jag plockar avskrapet.... mohahaha
    Ngn skall ju göra det så att de kan plocka fram nya dyra saker t oss andra.....  *bitter*
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-02-01 21:00:47 följande:
    hihijag äter bara finsk sommarsoppa
    Skrattande
    Truffles skrev 2008-02-01 21:01:20 följande:
    Kanske ska släktforska, jag kanske har en skånelinje någonstans, kanske blandad med lite småländskt då jag också är lite snål...
    Skrattande bra mix
    Himmelbit skrev 2008-02-01 21:02:08 följande:
    Nu kopplade jag - du tänker på rean?! Jag har inte slagit i henne ngt men det passade ju perfekt på det hon och du skrev såg jag nu Sylt - Jag köpte en tröja för 1200 kronor för ett tag sedan. Mimmi köpte samma förra helgen för 400 kr .
    Det är vår mimmi!!
Svar på tråden Vita hem del 6