Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Vad mysigt fru puffen !

Själv har jag saffransskopor i ugnen, pepparkaksdeg i kylen och två gossar som leker snällt på övervåningen *vågar nästan inte skriva det *

Så här fint fick jag det med den söta kransen JeaJea gjort:

• Det ljuva livet
    Anton2005 skrev 2007-11-23 14:35:37 följande:
    Jag vill lägga in bilder från Antons kalas i mitt galleri men jag vet inte hur man förminskar
    Öppna den i Paint och tryck på Bild och sen ändra storlek/snedställ så kan du göra den mindre.
  • Det ljuva livet
    FruPuffen skrev 2007-11-23 15:02:58 följande:
    Nu vaknade Albin, jättesnorig!! Så nu är både han och jag krassliga, och vi som ska till Spanien på måndag... Nu måste vi kurera oss SNABBT! Nu sitter han här bredvid mig och ser på Cars-filmen.
    Krya på er! Vad härligt att få ut och resa.

Nytt i min blogg, konstig allergi ?
  • Det ljuva livet

Frupuffen: smajla har lärt mig att komentera flera sidor . Tryck ner citaten du vill kommnetera men istället för att posta ditt svar så trycker du ctrl+a och sen ctrl+c när du byter sida så trycker du ctrl+v så klistrar du in det du vill kommentera och så gör du så ända tills du är ikapp och väljer att posta inlägget.
    *krånglig förklaring*

• Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-11-23 20:30:06 följande:
    Å jag behöver tips på fian barnaffärer i Jönköping!!! Nån som kan hjälpa mig? (Svärmor vill veta vad hon ska köpa i julklapp till barnen )
    Bensinmacken är väl ett säkert kort! eller är den för dyr?
  • Det ljuva livet
    Adamama skrev 2007-11-23 20:55:48 följande:
    I min maskin ska undertråden gå medurs. Är så dum att jag inte vet om det är samma eller motsatsen till medsols...
    Vet inte vilket håll jag tog den men nu funkar den igen. *sytt kuddar som en besatt*
    mimmi006 skrev 2007-11-23 20:55:56 följande:
    Ja, nu föll poletten ned... tack himmelbit! Klart att grabben vill ha en pump!
    En sån som matchar hans fina bil tänkte jag på.
    mimmi006 skrev 2007-11-23 20:39:32 följande:
    Skämtar du nu eller heter den så?
    Adamama skrev 2007-11-23 20:53:13 följande:
    *viskar* - VSM, på tal om shopping så såg jag fyra stycken röda hjärtan-ljusstakar med plats för 4 levande ljus på Stadsmissionen i Alelyckan så sent som för fyra timmar sedan. Den från Åhlens. Eller nej förresten, jag köpte visst två, så det är nog bara två kvar nu. 40 kronor styck. Visserligen begagnade, men ändå ett fynd, eller hur?! Pila du över bron och ta de två andra. Mina ska få lite vit färg såklart.
    Åhh! Undrar hur jag kan lura maken dit?

Himmelbit. Superfult! Förstår inte hur du kan tycka om nått så hiskeligt! *skicka det till mig* .

Jag har sytt 7 julkuddfodral. I rött och vitt.
  • Det ljuva livet
    lasseliten skrev 2007-11-23 21:39:15 följande:
    Hej hopp! tar en liiiten fl paus men nu hittade jag två skåp på blocket som jag måste höra vad ni tycker om...Litar ju hårt på er! www.blocket.se/vi/14259360.htm?ca=8_swww.blocket.se/vi/14301293.htm det något hopp för dessa?
    Tvåan blir garanterat underbar vit. Det första skåpet blir nog också fint med det känns inte hundra i min mage. Vad säger din mage? Får du fjärilar i den av det så köp.
Svar på tråden Vita hem del 6