Kickan07 skrev 2007-12-08 20:18:45 följande:
Tack MiaMariah! Jag hann förresten till Grönbergs interiör innan jag blev dålig, så ett zinkhus (mellanstorlek) och ett stort zinkhjärta fick följa med hem. Blev jätteglad att jag hittade dit så tusen atck för tipset!Krya på dig Mimmamum!
Så lite så, kul att du fick dig lite zink!
juliah skrev 2007-12-08 20:40:30 följande:
Köpte en ny stol och lykta idag, blev inspirerad av mimmis fina arrangemang.
Å vad snyggt!! det är ju smart att ställa en stol ute så, nu fick jag också lust för det..
M HOW skrev 2007-12-08 20:51:50 följande:
God kväll tjejer..fick lov och kika in här en snabbis! Är helt skakis dt började brinna hemma här idag just när mannen var ute och handlade. Dock en liten eldsvåda men det skrämmde både mig och sonen rejält!Fin bild julia, jag satte oxå hyaciter och granris i min zink kruka med hjärtan igår, dock inte samma kruka hihi *fniss*
men vad otäckt!!

vilken tur i oturen ändå..
Beatrize74 skrev 2007-12-08 20:59:33 följande:
Det blev BINGO!Vi åker iväg med släpvagnen i morgon och släpar hem en trea, en två och en fåtölj samt en fotpall. Jag är LYCKLIG!Vi ska även köpa två dörrar till barnens båda rum när vi ändå har släpvagnen och maken ska köpa en cykel till sig då hans har blivit stulen. Så det blir en stor dag i morgon.
men vad roligt - grattis!
Kajsa M skrev 2007-12-08 21:15:05 följande:
www.bitc.se/Furniture.aspx&Ret...Har fått experthjälp från NORDIK. De har tipsat mig om lite matgrupper som de kan tillhandahålla. Vad tycker ni om det här bordet?
hmm, bordet var inte riktigt min smak tyvärr.. men skänken och skåpet var fina!