-
Jaaa det är oxå fint,men oxå för brett. Får inte vara mer än 90 cm max 100 cm tyvärrKajsa M skrev 2007-12-30 19:05:52 följande:www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00070106Detta är ju rättså sött faktiskt! Nätt! Finns i svart, men går ju att måla vitt!
-
Kajsa,
Här hemma diskuteras det inte för det är jag som är plånboken
Däremot blir det diskutioner med mig själv, personlighetsklyning kallas det nog
Min man pluggar så vi har inte så stort konto just nu, så det blir inga stor inköp, men några små inredningsprylar blir det då o då.
Men visst min man har ju sin fotboll som han är galen i. I februari ska han till frankrike och titta på fotboll, så då måste ju jag oxå få nått eller hur?
-
Jag missade oxå alla snyggingar, är bilderna borttagna eller är man utfryst
-
Jaaa dig är jag välkommen tilllasseliten skrev 2007-12-31 12:56:14 följande:Men bea - sorry, klart du får kika in hos mig! Gemelli - visst kommer du in hos mig?
Föresten lasse, urfint det blev i vardagsrummet, fåtöljerna passade in superduper.
Mattan blev jag lite intresserad av, vart har du hittat den? -
lasseliten,
Är den tjock mattan eller sladdrig? Funkar den bra att ha på golvet eller har du en undermatta under?
Peak,
Jag tänkte inte gå nu på mässan men fick en hel del biljetter i år
men jag ska skicka biljetter, men frågan är hur du ska registrera dig. Känner du någon som har f-skattsedel?
Annars kan ju få låna mitt orgnr, om du inte missbrukar det -
Bra, då kan jag skicka biljetterna till dig. Hur många vill du ha?Peak skrev 2007-12-31 16:05:58 följande:vi var där förra året också, eller tidigare i år var det nog...fick biljetter genom ett utställande företag och vi registrerade oss på butiken min kompis jobbar i - det funkade!
-
Peak,
beta versionen i all äran, snygg är den med fungerar det gör den inte i alla lägen
nu borde du kunna komma in, men inboxa mig istället
-
Men ojjj vad mysigt, har ni fått snö *avismimmi006 skrev 2007-12-31 16:22:01 följande:Åååå jag vill också gå på formex, men hinner nog inte... Ni måste ta massvis av smygbilder!!!Gott nytt år på er! mimmi-magnolia.blogspot.com/
-
Är den här söt eller inte? Kan inte riktigt bestämma mig
Den ligger i korgen, men vet inte om jag ska ta den
http://www.luckylittleme.se/Graphics/Products/5932.jpg
-
åååå om man ändå hade ett större kök...
BORTSÄKERS!!!!
http://www.blocket.se/vi/14650576.htm?ca=11_s