Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-01-01 17:39:49 följande:
    Gott Nytt År! Här kommer lite kommentarer till det jag läst och sett det senaste. Jag har jobbar en del natt och därför ständigt legat ett par dagar efter i läsandet. Gemelli: Jag tycker att Tröjan är bättre. Såg dressen i verkligheten och den såg lite konstig ut med tofflor / skor till. Kanske inte för intet att modellen på bilden är barfota. Klänningen är helt bedårande!Kajsa: Oj det var visst färgglatt. Så här ser instumentet ut när mamma i vår familj fick välja. Detta är sonens julklapp Bea: Jag tycker ni skall fundera på städhjälp hemma. Untnyttja avdraget för hushållsnära tjänster.
    Näää det blev inte den, plockade ur den ur korgen. Vide har såååååå mkt kläder så jag får nog sätta shoppingförbud på kläder åt honom en tid framöver
  • gemelli
    Heaven81 skrev 2008-01-01 17:54:37 följande:
    Gott nytt år alla Har inte hunnit sitta här alls nu under jul och nyår, men det ska det bli ändring på nu när vardagen rullar igång igen!Har lagt ut nyårsdukningen i mappen julen07 om nån vill se.
    jättefint....

attans att jag inte tog någon bild igår, tänkte jag inte på att göra...

Men igår dukade jag upp nyårsbordet med en fiskgryta och ett jättstort brytbröd som jag köpte på ICA Maxi blev sååå fint
  • gemelli
    Beatrize74 skrev 2008-01-03 15:26:03 följande:
    Hihi...sonen till sin syster, de leker "mamma, pappa, barn":"Nej, du är inte mamman, du är pappan. Jag är mamma, för det är JAG som bestämmer!!"Jag höll på att kissa på mig av skratt när jag hörde det. Önskar maken hade hört det.
    hihi den var rolig
Svar på tråden Vita hem del 6