Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 6

Lynn84 skrev 2008-01-04 11:47:53 följande:
    HJÄLP HJÄLP HJÄLPNågon som skulle vilja tipsa mig om frågan jag ställde igår?Vart hittar man spegeln som bl a Juliah har i sin hall.Har tittat på den på nätet så många ggr men minns inte vilken butik. Nu MÅSTE jag ha den till hallen i huset.HJÄLP HJÄLP HJÄLP
    Det är en House Doctor spegel... tror jag sett ngon som säljer den på nätet
  • gemelli
    mimmi006 skrev 2008-01-05 11:25:01 följande:
    Vi har den där, men jag har inte målat den... kommer nog aldrig bli så heller! *lat* En kompis har gjort det och det blev jättefint! Om du bara slipar ordentligt först torde det väl inte vara några problem...Jag tycker att den är kanon praktiskt, vi har brickan till och det sparar både på bord och på torkning!
    Jaha va bra, är den bra att ha just den första tiden?

Men tror du att jag ska välja oljebaserad färg, eller funkar det med vattenbaserad?
  • gemelli
    mimmi,

Jaaa jag såg brickan, den verkar ju vara kanon. Nu är ju jag iofs inte så rädd om vårat gamla bord i köket. Hade ju tänkt att slipa och måla om det någon gång i framtiden 

lasseliten,

Hihih STORA Vide vinkar och mår jättebra

• gemelli
    mimmi006 skrev 2008-01-05 11:31:51 följande:
    Det funkar med vattenbaserad, men man kan ju inte ha den första tiden förstås ! Jag antar att du menar efter ett tag och då är det toppen med en sån stödkudde (uppblåsbar)...
    Hihihi näää första tiden då de börjar sitta menar jag ju Jaa för den såg så bra ut när den var hög i ryggen...
  • gemelli
    Himmelbit skrev 2008-01-05 16:38:58 följande:
    Nu hittade inte jag Mimmamums bild men Melker fick en Tripp Trapp med babyseat nu när han fyllde år (på nyårsafton). Vi köpte den genom www.1klass.se
    Okej måste genast springa dit och titta

Tack
Svar på tråden Vita hem del 6