• Sylt

Vita hem del 6

JeaJea skrev 2008-02-01 21:44:33 följande:
    Hej på er. det låter kul med sommarsoppa.
    Det har helt spårat ut här idag *skyldig*. Jag är så lättpåverkad att jag känner mig full när andra pratar om sprit
  • Sylt
    JeaJea skrev 2008-02-01 21:50:40 följande:
    kan ni tycka lite synd om mig? jag jobbar fortfarande och det ser mörkt ut att komma hem i natt, massor kvar till bröllopsmässan imorgon
    Det blåser ändå för mkt, du kan lika bra stanna i "stan"
  • Sylt
    juliah skrev 2008-02-02 06:34:26 följande:
    Dra på trissor, jag blev insläppt på fl!Godmorgon!Tack för affischtipset,där fanns väldigt mycket fint.Jea, jag tycker synd om dig, hoppas du får en bra dag. Fin ny pres bild du har.Syltan, vilka fördomar! Snart kommer jag ner till Skåne och skrämmer upp dig med blommiga tallrikar,en kniv i bältet samtidigt som jag väser som Stinky. Vad står på schemat idag?Jag ska snart börja göra i ordning en våffelsmet *nybörjare* och dagen går väl i matens tecken eftersom det är lördag. Är osannolikt trött efter många struliga nätter och sjukt tidiga mornar *gäsp*

Hjälp Förvånad

Lider tyvärr precis som du av sömnbrist *gäsp* Skulle behöva den där måla-skafferiet-hejarklacken nu....

mimmi006 skrev 2008-02-02 07:21:28 följande:
    Godmorgon!Jag hittade också en hel del fina affischer, det blir nog ett gäng sen...I helgen ska vi slipa golv och fira årsdag, så barnen ska vara hos farmor och farfar. Jag hoppas att få mycket gjort här hemma, jag ligger tusen år efter, känns det som!
    Sätt igång, det finns ingen tid till Fl idag *kommer fr rätt pajas*
  • Sylt
    Himmelbit skrev 2008-02-02 09:06:14 följande:
    En stor och en klickbar bild. FL beskar den översta och visade inte kanten - därav storleken. Det är alltså tyget på baksidan som jag vänt upp och gjort en liten ram med. Jag har fäst allt med en trestegs sicksack.
    Oj, vad fint! Impad till max Förvånad *låtsas att jag vet vad trestegs sicksack är*
  • Sylt

Hejhallå alla!

Jag har fixat till vårt skafferi i helgen (tack för all peppning Lina ).

Nu har jag nytt projekt! Sigge och jag har handlat "en låååång planka" och en skål

• Sylt

Godmorgon!

En till som också saknar sömn.... ska bara lämna på dagis o sen hem i säng med snorig bebis.

mimma --> Usch, vad tråkigt. Fast det låter sunt att inte hoppa på det projektet. Som de andra säger så måste man känna för huset, den känslan måste man kunna plocka fram när man är aptrött på byggdamm, tapetskrap, verktyg o allmänn renoveringsröra.

• Sylt

FK--> Ett kapitel för sig (och inget roligt kapitel heller...). Nu senast när jag sökte HP-penning (i god tid) så ringer jag dit för att kolla lite hur det går eftersom vi var tvungen att annonsera efter vik. till min tjänst. Då meddelar FK helt kallt att de kan inte ge ngra besked, att jag kanske skulle få reda på det precis innan jag skulle gå hem!? Hur skall man då få det att funka med vik? Inget som de brydde sig om fick jag till svar.....

Svar på tråden Vita hem del 6