Värsta Supermamman skrev 2008-01-12 22:27:51 följande:
Det är nått som ser fel ut med dem, tror att det är för nätta ben till ett så "klumpigt" skåp.Bjuder på en bild till när du ger sånna komplimanger.
Åh så fint, flyttar gärna in, får jag?
Beatrize74 skrev 2008-01-12 22:28:40 följande:
Kikar in till skåpsökargänget! *vinkar* Jag sitter här och har en lagom tråkig lördagskväll. Dottern somnade nyss (en unge till att ränna har man väl aldrig sett maken till...upp-och-ned...upp-och-ned. Nackdelen med ett nytt eget rum kan jag säga, men nyhetens behag lägger sig nog snart. Maken är iväg och jobbar, han fick larm...och sedan ska han skjutsa hem sina föräldrar från en fest. Inte så mycket till lördagsmys vi fick direkt. Sitter här och sjuder av kreativitet. Jag har nästan sytt klart vimplarna, ska bara fästa dem på bandet...sedan ska jag dekorera en liten korg till dotterns Mailegkanin (virkad förstås..jag är ju galen i att virka nuförtiden, till mitt eget stora förtret då jag inte vill overdo virkningen, det är ju bäst i lagom dos här hemma). Jag har också virkat klart en liten resväska till kaninen (ja, jag får väl erkänna att det är mer känslomässigt MIN kanin än dotterns), men väskan ska förses med handtag och dragkedja (HATAR att sy dragkedjor). Jag har sagt till mig själv att inte starta något nytt projekt förrän de här tre sakerna är klara. Nu ska jag ge mig ut på inspirationsjakt igen, den här gången är det FÖRKLÄDEN som är måltavlan för mitt sökande. Är det någon som vet var jag kan hitta fina klassiska mönster/bilder på förkläden? Behöver inspiration som sagt, tänkte sy till mig och barnen.
Vilken energi! Hur länge sitter du uppe om kvällarna och pysslar? Har du bestämt vad du ska ta för vimplarna, minst 400kr tycker jag! Jag har ju den vackra julstrumpan från Swapen som du gjort så jag vet ju hur fint du snitsar till dina verk i.r.l!