Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2008-01-12 22:34:06 följande:
    Bea: Jag blir alltid målös av alla dina fina ideer och ditt sätt att beskriva saker! Lova att du kommer hit och fikar när du passerar Gbg, dig vill jag verkligen träffa på riktigt. Jag köpte ett sött förkläde på ullared. Ska se om jag har bild på det, som insperation. Det är ett sånt där fint med volang.Knyttis: Fint! De där stolarna är supersköna!
    Ja sköna är de, bra att amma&söva små barn i också men inte så fina för ögat tyvärr...
  • knyttis
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-12 22:38:48 följande:
    Knyttis: Du är välkommen! Städar du? Annars ser det inte så fint ut...Bea: Här kommer det, ett gammaldags förkläde med knappar bak och volanger.
    Tack! Ja städa kan jag, men då får de bli då när jag kan vicka lite mer på höfterna får då behöver jag musik
  • knyttis

Kajsa - Den var verkligen härlig! Enkel och lugn! Me like! Då kan man förändra med piffandet efter smak och säsång (stavning?) jag vet ju att du gillar att ändra inredningen emellanåt

Bea - Perfekt svar, inte alls för långt! Dina funderingar kan jag läsa hur mkt sm hälst av! Bra  funderingen om meterpris de säkert enklast om/när de blir fler beställningar

Nu lägger mina hjärnceller av - sussa lugnt!

• knyttis

Godmorgon!

Ni har ju kommit långt nu! Gillade speciellt vitrinen som började direkt på bänkskivan, de känns mer mys&gammeldags då tycker jag!

• knyttis

Jag blev sjukskriven denna vecka. Sökte läkare akut igår på vårt läkarhus, de kändes som ngt var ordentligt på tok i ryggen. Har typ inte sovit ordentligt på en vecka och de gör så ont emellanåt när jag rör mig att tårarna hela tiden ligger nära. Läkaren och ortopeden tror att jag har fått en spricka i utskotten på ryggraden så nu går jag på kryckor De vet inte alls hur länge det tar förän de ger med sig... Suck!

• knyttis

Tack Mimma, Juliah, Sylt, Karamellfabriken och FruPuffen !

Juliah- Stort grattis till att de blev Lantliv! Är glad för din och vår skull! Nu blir reportaget i rätt stondaktig miljö! Läste om byrån du skulle "ta" hem också, spännande! Vill också ha såna fyndställen i närmiljön!

Mimma- Låter som en söt lampskärm, skall hålla tummarna att den finns kvar när de öppnar igen! Jo jag har värktabletter men de gör för......** ont i alla fall. Kryckorna avlastar så de känns bra att ngt hjälper!

Sylt - Hoppas du fått ladda batterierna och snussat till en stund!

Karamellfabriken - Köks och badrum är väl värst men ack så man njuter då det är färdigt! Så fin bild från Alex rum du visar! 1timme egentid är verkligen underbart.

Lillafruluva - Har för tillfället inget på sonens fönsterbräda, lite leksaker ibland, man han är så liten än så inget hålls där! En lampa på fot och lite fina grönväxter är min tanke...

• knyttis

Har sovit 2 timmar nu på förmiddagen, nu står lite strechning som nästa på programmet!

Malins - Håller med kören *måla vitt* och be om hjälp med de tråkiga förarbetet!

• knyttis

Tack för omtanken Ninizen, LinaoMatilda och LCroft!

Har just suttit i sonens nymålade stol i hans rum och vilat en stund. Kollat igenom hur de ser ut i lugnt tillstånd, vad jag vill förändra och vad som ska införskaffas framöver... Drömmar drömmar Ska just gå iväg med mina kryckor och hämta honom...hur de nu ska gå till. Maken är bortrest över dagen och kommer hem sent ikväll...typiskt! Ser ut som en fågelskrämma jag med just nu ...får ta mig i kragen och gå i lugn takt.

LCroft - Sådana där sms borde verkligen vara förbjudna. Man blir ju riktigt arg när de inte tänker på följderna, hur man reagerar då man läser vad de skrivit. Kan också få sådana där kryptiska text då maken är bortrest ibland... Nåväl han har försökt förbättra sig... Vad köper ni för bil då? Du skrev ju i dina 7 sanningar att du gillar att köra om bilen är den rätta, eller kommer jag ihåg fel?

Svar på tråden Vita hem del 6