Vita hem del 6
GRATTIS FRUPUFFEN!
GRATTIS FRUPUFFEN!
Godmorgon!
Natten har varit tung här med, har vaknat otaliga gånger av ryggen men den känns faktiskt bättre nu på morgonen *glad* Nu är sonen på dagis och maken på jobbet och jag har satt mig i ett hörn i soffan med varm choklad och mysig filt.
Dagens program är att ta de lugnt, kanske plocka lite och fota lite om de blir bra ljus... De jämngrått här just nu.
lillafruluva - Grattis till din tös som fyller 1 år idag!
Juliah - Du frågade vad jag tänkt till sonens rum igår. Har fortfarande inte beslutat vad jag ska ordna för bokhylla till förvaring av leksaker och böcker. Han har sitt skötbord där nu i form av byrå. Har kollat runt men inte hittat ngn bokhylla som känns helt rätt. När jag hittat hyllan kan jag börja leta förvaringskorgar/lådor till den. Sedan ska hans lampfot sprayas vit... Fler myskuddar ska sys osv
LCroft - Jag känner med dig, inte lätt för mammas hjärta att lämna ifrån sig minstingen! Men vad skönt att Ida var glad de gör de så mkt lättare i alla fall!
Har maken kommit hem med bilen nu då? Eller tog han en sväng via Ikea till dig? Vi har haft en sån med, maken är också bil*tokig*
LCroft- Spännande! Attans dessa karar! Att de inte förstår sitt eget bästa ibland...
Tack Kajsa - hur mår du idag?
Åh, förstår att du är arg! De finns tydligen många såna därute! Hamnade ut för en rutten köpare på Tradera innan jul som först hörde av sig men sedan aldrig betalade... Suck, glöm och gå vidare!
Godmorgon!
Vad roligt med bilder direkt på morgonen Julia! Infällt fönster, innomhus för att få mer ljus på loftet? *trög* De låter så fint!
Maken och sonen gick iväg tidigt till dagis idag så jag har slumrat en hel time till. Har fortfarande ont, läkaren ringer mig på eftermiddagen idag så vi får se vad som händer.
Lade in bilder från sonens rum igår i bloggen till den som vill se lite mer än vad jag visat förut. www.snickarsbacken.blogspot.com
Jag ska ta mig iväg på en kort liten tur som jag bara måste&vill göra, kanske berättar mer sen...
Mimma - Härliga blusar du beställt! Den vita får jag ta och inhandla med!
Här kommer maken hem ca 18/19 tiden som oftast förutom måndagar då han hämtar på dagis. Sedan reser han mycket också och är borta ibland över dagen men oftast längre... Så jag är också mkt "själv". Tur att familjeliv och ni finns!
Nu får jag göra mig i ordning!
lasse - Kikade in på nya pres bilden vad härligt med mkt snö! Tur att han kunde ordna en ny dator så snabbt!
Godkväll!
Jag har faktiskt bakat en kaka med sonen ikväll, stödandes på kryckorna, kände att jag behövde lite mums för att pigga upp. De doftar olidligt gott här hemma av choklad!
Kajsa - Vad sägs om HD-lampan som är i fattigmanssilver och ytskiktet liknar en kotte, den vet jag är mindre och skulle säkert passa utmärkt i fönstret.
Kajsa - Just därför jag ej köpt, jag är en frysen prick
LinaoMatilda -
Mori - Jisses vad fin! Avis!
Hej på er, kikar in en stund!
MariaV - Stort grattis till liten i magen, håller med de övriga, de kommer ordna sig!
Juliah - Grattis till jobberbjudandet!
Kajsa - Kram, hoppas du får en lugn och skön paus!
HannaE - Starkt gjort, roligt att du delar med dig till oss!
Jag kan väl skriva under lite grann på Kajsas ord idag! Jag känner mig trött och rätt nere sedan en tid tillbaks. Den här ryggskadan har tagit musten ur mig nu känns det som. Lite mindre datatid kommer att göra gott! Ja, så jag tror jag ska dra mig tillbaks en stund. Tror jag kikar in men kommer nog inte att skriva så mycket. Så vet ni hur de är. Man kan inte alltid vara på topp Kram och på återseende
Tack lasseliten - Dina ord värmer massor!
Tack LinaoMatilda - Jag tar ju bara en paus, inget för evigt!