Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-09 19:28:53 följande:
    mimma, så mysigt så mysigt! Tradera är toppen..ibland lasse, å köpte du den, den var riktigt snygg.lillafruluva, grattis! Nu har du att göra hihi.
    Japp... ska skriva ut små etiketter och pyssla, man ska alltid se till att ha något att göra
  • lillafruluva
    amanda25 skrev 2008-01-09 21:16:34 följande:
    Hej! Någon som vet var man kan beställa en elvisp med endast en ballongvisp! Hoppas ni förstår! Leila har den i sitt program!
    Jag har en sån till min mixerstav! Ganska smidigt det med
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-10 08:19:23 följande:
    vsm, jag kommer att vara ett vrak halva sommaren pga av det, hur kunde du veta det?  
    Jag är som ett vrak nu när det börjar närma sig för min yngsta att börja dagis och jag var hur lugn som helst när de andra två började! Men jag tror det löser sig när man väl är där!
  • lillafruluva

God morgon!

Idag ska tvättas, sen har en väninna bjudit över mig på ett teparty för två. Får hoppas hon inte tänkt bjuda på massa bullar och kakor till!

Lynn, grattis! Tycker det är svårt att tipsa andra om namn när det är så individuellt vad man tycker om, men Elliot var fint tycker jag!

• lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-11 09:09:22 följande:
    Nu får ni se ett resultat från gårdagens slit, en totalt opiffad och dålig bild.Fotar ordentligt när det är ljust någon annan dag.
    Det där är du väl nöjd med???
  • lillafruluva
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-01-11 09:01:29 följande:
    Nu vill jag ha riktigt ärliga svar! Är detta fint eller fult. Jag köpte dem för länge sedan då det var verklig hype på trätulpaner. Har en hel bunt mörklila också men de skall jag ge bort till någon som har lila i inredningen.
    Kan ite heller bestämma mig...hade glömt bort dem
    Men jag skulle nog inte köpa några själv nu om jag såg dem ute...
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-11 09:21:21 följande:
    lillafruluva, ja jag är nöjd. Skynket har knytband och den kan man dra undan om man vill, syftet var att dämpa slingljuset lite. Det får helt enkelt vara så så länge.
    Det ser jättemysigt ut tycker jag!
    Leker han något med sin spis?? Min dotter älskar sin, ho fick en brödrost och lite annat till också så nu har hon middagsbjudningar i rummet hela tiden
Svar på tråden Vita hem del 6