Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 6

Camilla R skrev 2008-01-05 19:15:07 följande:
    Rena rama ungdomen
    Hahahaha jaaa eller hur

Märkte det under graviditeten, oj där märktes det att man inte var 23 år som förra gången...

Hahahah och min man som redan börjar fiska efter en till bebis... han tror alla barn är som Vide
  • gemelli
    Himmelbit skrev 2008-01-05 19:20:59 följande:
    Här har jag vinklat mer åt höger, jämfört med förra bilden och här syns den vinklade väggen in till Melkers rum plus badrumsdörren.En "fulvy" in på Melkers blivande rum:
    Fiiiin panel i taket....
  • gemelli
    Camilla R skrev 2008-01-05 19:21:52 följande:
    Hans förvåning kommer i så fall bli total, våra pojkar var som natt och dag. Nummer ett sov aldrig och när han väl gjorde det sov han aldrig längre än 2 timmar (detta varade i över ett års tid) Lillebror har dock alltid gillat att sova, så det kändes jättekonstigt att ha det så lugnt. Undrar hur jag skulle ha känt om det var omvänt?
    Jaaa men jag vet inte om jag kommer kunna uppfylla hans önskan där... hua tycker det räcker nu...

men men man ska aldrig säga aldrig
  • gemelli
    LCroft skrev 2008-01-06 08:22:28 följande:
    Himmelbit: Så fint ni kommer att få det! *suck*Mia: Fin bild, du är lika duktig som maken på att fota gemelli: Jag är från Finland Men nu blev jag ju nyfiken, funderade du nåt speciellt eller?
    Nää jag undrade lite dom de här finska hustillverkarna. http://www.kannustalo.fi/

Om dom har byggt i sverige. Visade nämligen husen för en kompis som är i startgroparna för att bygga och hon blev helt Kär i husen... (vem blir inte det)

Men har en kompis som är finska och hon har nu skrivit ett mail till dom, så vi får väl se om dom vill ta sig över till sverige och bygga
  • gemelli
    LinaoMatilda skrev 2008-01-06 13:02:18 följande:
    Min pappa har byggföretag som bygger hus för Lapponia house. Kan fråga honom om Kannustalo, vad de har för rykte t.ex. om du vill.
    Jaaa gärna, vad gullig du är. Hur är Lapponia house? Har dom någon hemsida?

Även vi har blivit helt såld på finska trähus...
Svar på tråden Vita hem del 6