Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita hem del 6

gemelli skrev 2007-11-07 14:10:12 följande:
    Det trycker på, men nog inte mer än vanligt  Han är nog hemma om 45 min. Så det borde vi klara eller hur, jag har ju er
    annars kan vi vara e-barnmorskor...
  • MildaMaränger
    gemelli skrev 2007-11-07 14:20:43 följande:
    Hahaha dom här borde man kunna köpa på H&M www.barnborgen.com/Results.cfm
    hihi... jag är inte så förtjust i leopard hii
    Lynn84 skrev 2007-11-07 14:19:04 följande:
    Tycker ni vi ska låta dem hållas och vänta på att dem hör av sig eller ska vi göra det?Det borde ju ligga i deras egna intresse att tala om att dem blivit föräldrar.Vi ska ju inte behöva TA REDA på det! (?)Hjälp!!
    gör det ni tycker känns bra! jag kan förstå om de har mycket att tänka på också. Eftersom jag inte vet vad som hänt så säger jag svälj stoltheten och ring!
  • MildaMaränger
    gemelli skrev 2007-11-07 15:13:36 följande:
    Hahahaha det kan jag ju inte göra. Då skickar dom ju hem mig på en gång när jag kommer in
    men vad f-n... nu är ju mannen på väg hem...  han får väl vänta hemma antar jag... hihi
  • MildaMaränger
    caffe latte skrev 2007-11-07 15:37:09 följande:
    Oj, vad ni skriver mycket medan man är på jobbet men ack så rolig läsning som väntar när man kommer hem.Jag undrar om jag kan få klänningstips av er? Det är nämligen så att jag och sambon ska gifta oss (oktober 08) och jag vill ha en vit klänning men jag vill inte ha en traditionell brudklänning (tror jag inte i alla fall...just nu...). Har ni några tips på vita vackra klänningar (som passar för vigsel i New York) så vore jag tacksam.
    kolla in  noa noa
  • MildaMaränger
    caffe latte skrev 2007-11-07 15:53:26 följande:
    Milda maränger: bra tips, tack. Noa noa ser ut att ha den stil som jag vill ha och närmare våren/sommaren kommer det säkert in fler klänningar i vitt/creme.
    Zara har en del fint också
Svar på tråden Vita hem del 6