• nublu

Vita hem del 6

Lasse: Jag hade struntat i att jag var på kyrkis - jag hade smitit undan i ett hörn och väst fram "Stolarna eller livet!" mellan tänderna. Förstår om du är sur, vem skulle inte varit det?

• nublu

Malin: Vi målade med råvitt på hallväggarna och vi har klinkerslaminat i terrakotta. Tycker det ser bra ut och ingen har kommenterat i bloggen att det skär sig mot golvet. Så jag antar att det ser bra ut.

• nublu

Himmelbit: Sandbergs - men de är ju inte gratis tyvärr!

• nublu

Himmelbit: Tapeter är ångestframkallande. Maken har börjat så smått att propagera för nya tapeter i vardagsrummet/matsalen men jag får ångest bara jag tänker på det. Tapeter till ett nästan 50 kvm stort rum i ett hus med öppen planlösning! Fatta vilken beslutsångest!

• nublu

Himmelbit: Åh, så fina de är! Jättevackra!

Mimmi: Just nu är det brutet vitt på väggarna (eller ljust, ljust grå om man så vill) och jag tycker att det ser bra ut. Men målningen behöver göras om, det börjar bli lite slitet och ungarna har målat med pennor på några ställen. Men tapet...Njae!

• nublu

Peak: Ljusgrå klinkers i tvättstugan ihop med ljusgrå pärlspont och grå klinkers ihop med vit panel på lilla toaletten, gills det?

Tvättstugan finns i BG och toan i bloggen.

• nublu

Bea: Jobbigt läge! Kan du inte önska dig ett presentkort på 500 spänn på Plantagen (om du har hyfsat nära) så får ni ju lite "starthjälp" till trädgården iaf?

Vad gäller barnen - tipsa om att det finns andra fina bilder att köpa till barnens rum från exempelvis Maileg (återförsäljare för de olika produkterna finns på www.maileg.dk. Narras lite och säg att du visat dem för barnen på datorn och att de tjatat om dem.

Det ÄR jobbigt att vara lite allergisk mot Disneyfigurer och ideal, de finns ju överallt!

• nublu

Karamell: Ca 6 cm från skåpets översida. Mätt på våra överskåp som sitter över diskbänken.

Svar på tråden Vita hem del 6