• versan

Vita hem del 6

GOdmorgon alla! Ska ni skriva lika mycket som igår så lär jag få nackspärr  ikväll när jag kommer hem & ska läsa ikapp.

• versan

BEA UNDERBAR THEKOPP Du ör ju så Duktigt så det inte är klokt. Fårstår om du får erbjudande att sälja dom.

Juliah Med risk för att låta tjatig men....
    Knack knack... Får jag komma in...
     Håller på att fixa till en egen tvättstuga och inspirationen tryter.  

• versan
    versan skrev 2007-11-12 07:43:55 följande:
    BEA UNDERBAR THEKOPP Du ör ju så Duktigt så det inte är klokt. Fårstår om du får erbjudande att sälja dom. Juliah Med risk för att låta tjatig men.... Knack knack... Får jag komma in...  Håller på att fixa till en egen tvättstuga och inspirationen tryter.  
    Hahaha... skratt det är för tidigt på morgonen jag klarar inte av att stava.
  • versan
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-12 19:33:04 följande:
    NU har barnen somnat och jag har äntligen lite tid att skriva här! Vad stilla det har varit idag. Här är vårt senast slutförda projekt! Och nu när maken mätt och skruvat upp den så tycker jag att den ska flyttas ca 7cm neråt, eller hur?Nu läser jag ikapp, borde vara ovanligt snabbt gjort
    Nopp Jag tycker höjden verkar bra.
    men ljustokig som jag är så hade jag köpt platta LED belysning och satt under hyllorna.
    Supermysigt när man sitter och äter mysiga middagar.
    Belysningen finns på ikea och dom är så platt att dom ser inbyggda ut.
    Hehe... glömde säga superfint är det...
  • versan
    Toola skrev 2007-11-12 20:42:20 följande:
    God Kväll!Önskade mig ju en lykta fr coop till morsdag, den fick jag förståss!Sen har den stått i garaget och jag har tyckt att den hade för stora öppna glasrutor - inget spröjs eller så.Men sååå såg jag vad Versan hade gjort med sin lyckta, snabbt som ögat la jag in en best hos panduro och se så fin den blev.Tack för tipset Versan !Bild finns i galleriet
    *Fniss* Varsågod det blev verkligen lyckat din lykta är superfin.
    Du borde visa bilden här.
  • versan

Måste bara visa upp Toolas lykta som hon målat glaset på.
    hon har inte + så jag hjälper henne lite...

Visst är den vacker! mycket imponerad jag...

• versan
    FruPuffen skrev 2007-11-13 20:37:15 följande:
    Vad duktig du är! Nu fick jag ånges,t min tvätthög är hur stor som helst... Det finns alltid något annat som är roligare. Iofs smart att kolla på TV samtidigt. Nu har jag också blivit lite hemlig av mig...Jag har lagt in några av er i adressboken, men har jättemånga kvar som jag vill ha med... Tar en liten paus nu, men om nån vill vara med som jag inte lagt in så hojta!
    Hojt hojt...
  • versan
    MildaMaränger skrev 2007-11-14 09:50:52 följande:
    HJÄLPÄr sent ute pågrund av att jag mått så dåligt.. men jag ska iaf skicka swapen idag.. men mina saker får inte plats i en sån xl påse.... MImma hur gjorde du? Du har väl också rätt stora saker att skicka?
    Om dom inte är ömtåliga kan du inte skicka dom i en större plastpåse eller en mailingbags!
    Eller blir portot för dyrt då?
  • versan
    gemelli skrev 2007-11-14 16:00:25 följande:
    MEN GRATTIS GRATTIS! Blåser i trumpet och viftar med en flagga
    GUD så söt han är!
  • versan
    mimmamum skrev 2007-11-14 18:12:11 följande:
    Åh så roligt! Längtar!Jag köpte en adventsjusstake idag när jag handlade på Konsum, tyckte den var söt, frågan är bara vad den ska fyllas med, förslag?
    Köp Kuddmossa finns inge vackrare med sina gröna kullar.
    Strö sedan på kuddmossan lite konstgjord snö.
    Lägg några klippta kanelstänger ihoplindade med lintråd eller skinntråd på några utvalda ställen.

Vacker enkelt och stilfullt.
Svar på tråden Vita hem del 6