• juliah

Vita hem del 6

lillafruluva, usch så tråkigt, hoppas att det är en anstalt där ni kan besöka honom så ofta ni/han vill!

karamell, ok...ska inte ge upp ännu!

• juliah

Hej tjejer! Nu har jag avklarat något jag bävat inför länge. Bvc besök för bägge barnen med vänttider och observation för minstingen pga kraftig allergisk reaktion vid förra vaccineringen. Allt gick bra!

Adamama, jag älskar vårt hus, det är aningens för litet men är man svag för gamla hus så är man...(byggt 1909)
    Stor nackdel, extremt kallt om vintrarna på nedre våningen. Tofflor på och elda för glatta livet är det som gäller Skrattande. Känner igen era "problem" men vi har åtgärdat de flesta som har med el osv att göra.

karamell, grattis till en mysig bok! Anton också förstås!

Sen tog minnet slut...

Ja just det, tänker också på Finland idag...det är fruktansvärt Ledsen

• juliah

Jag shoppade lite på väg hem också, det där hjärtat som är med på senaste Lantlivs framsida men i mindre varianter, en liten mini murgröna på båge, zinkgalgar, band, vacker skål från Greengate i julig stil.

Jag är väldigt inne på rött/vitt efter att ha läst senaste Lantliv.

• juliah

Ok, sista sen ger jag mig Skrattande

mimmi, ja girigheten segrade, jag skickade ett sms till mannen jag lovat *feg* och sa som det var...han ringde upp, jag gav luren till maken *feg igen* och han gav sitt bud.
     Måtte allt gå vägen i eftermiddag när det ska hämtas.

• juliah

Haha, nu får jag skriva igen. Känner mig aningen tjatig...

Karamell, ska se vad jag kan göra. Ska at en vända med dammsugaren sen kanske jag kan knäppa ett par bilder. De är i plåt, cremefärgade med god jul i rött.

• juliah
    IMG_4718.jpg

Vit inuti med blomma i botten.

Enji, har missat dig, du är såå välkommen in nu!

Hihi, ja jag kände mig som en skurk ett tag men nu får han sitt skåp till ett pris jag är nöjd med med tanke på att det är arvegods osv.
  • juliah

Ja men nu när jag kom hem med hjärtat så inser jag att det är rätt fult skrivet ju Skrattande

• juliah
    Karamellfabriken skrev 2007-11-08 14:07:45 följande:
    Eller som jag råkade skriva i en Tradera-annons: Skabby chic Fick inte så många besökare på den annonsen.....
    Skrattande

Jag vet inte vad jag tycker om panelen...bra hjälp visst?

Lina, hihi ja...jag är lite petig, nu kommer jag att reta mig. Det hjärtat får gå till mamma istället Glad (Jag var stressad i butiken)
Svar på tråden Vita hem del 6