Vita hem del 6
Vem var det som letade gran i fattigmanssilver?
Hittade den här hos http://www.countrybymail.se/ för 175:-
Vem var det som letade gran i fattigmanssilver?
Hittade den här hos http://www.countrybymail.se/ för 175:-
VSM: Åhhh så fint o mysigt, det gjorde stor skillnad!!!
Ni som har dom fina brun/vit randiga påslakanseten, vart hittar man dom på nätet och finns dom även till större säng, typ juniorsäng?
gemelli : Tack snälla, ska genast kika
Vide är bara sååå söt, hoppas att det löser sig med ammningen nu. När jag ammade min son, hade jag också de svårt och då var vetekudden min bästa vän
SKÖNT !!!
Hi hi, dom kanske har billigare frakt och då har jag ju sparat pengar!
Äsch, hade ju kunnat tänkt mig det blårandiga med, men fanns inte det heller där...
Sylt: Kul att jag kunde vara till hjälp! Brukar annars vara tvärtom oftast *hihi*
Behöver hjälpaver!!! Ska beställa något nytt till sonens säng, men kan inte bestämma mig *som vanligt*
Använder ni överkast i era barns sängar???
Har tyvärr inte råd med båda, då skulle jag inte ha några problem,menså nära JUL är det mycket som skainhandlas
Väljer mellan det fina brun/vit randiga påslakansetet från Nyblom.o.Kollen
Eller det här överkastet från Greengate. Vilket skulle ni välja, sonens rum går i den ljusblå tonen som överkastet har och vitt, med lite bruna detaljer...
hmmm, ni kanske märker att mitt tangent bord har lagt av, inte jag som är för lat att trycka mellanslag
Åhh vad svårt ni gör det för mig Gillar överkastet MASSOR, men är som Lisa o Adamama säger att det inte ska vara över hela sängen, håller med att det blir lite för mkt av samma då. Jag vill ju ha både, men har inte råd just nu... Kanske ska ta Nyblom nu och Greengate lite senare, när jag smörat tillräckligt för han som drar in dom stora pengarna i huset *fniss*
Måste ha er hjälp!
Vilken glansgrad på färg ska/bör man använda när man ska vitmåla trappen?!
På min affär hävdar dom högblank, men det vill jag inte ha, eller deras expertråd var att trappen blir svårstädad annars??? Köpte halvblank tillslut
Har målat en ggn med halvblank nu och tycker ändå att det är FÖR blankt...kan man ha ännu mattare?
Du tror det, ajdå...
Skulle haft golvfärg, men när jag sa att jag grundat trappen med v-slip en ggn, så kunde man inte använda golvfärg sa dom. Så det blev vanlig halvblank oljebaserad lackfärg.
Det roliga var att det var sambon som åkte och köpte grundfärgen på samma affär och fick helt andra bud!
Så jag liiitar inte riktig på dom