Vita hem del 6
Nublu - men så spännande...finns du med på nätupplagan? Kan du inte länka isf? Blir ju så nyfiken
Nublu - men så spännande...finns du med på nätupplagan? Kan du inte länka isf? Blir ju så nyfiken
Bea - ja, hos oss blir det nog tvåan. Men jag köper ju pyntet... Kan tänka mig att ha två granar när E och hans framtida eventuella syskon (för att ingen ska tro att jag är gravid
) En i matrummet med mammas pynt och en på övervåningen med barnens pynt...eller är det alldeles superstelt och tråkigt? Nä, nu ångrade jag mig...det får vi se när det blir aktuellt...
Malins - ser att vi är lika sluga
Fars dag har firats hemma med sovmorgon för mannens del och sen mysig frukost med paket (varma vantar...token har fortf. på sig sin sommarjacka ) Sen har vi ätit söndagsmiddag hemma hos mamma och pappa med mina systrar och resp. Mysigt. Mamma gjorde också några jättegoda muffins. Smakade som typ mjuk pepparkaka...mmm
Juliah - er tvättstuga är en dröm! Verkligen jättefin...måste vara tokhärligt att slippa den gamla tvättstugan Hälsa maken att skåpet och dörren är jättefina...impad!
Anton - jag har också varit in i den butiken. Mina EV-möbler är köpta där. Det finns ju så mycket fiiint där inne...
Nytt om swappen i bloggen.
God morgon! Har sovit 8 timmar inatt. Heeelt underbart, undrar när det hände senast!
Idag ska här städas och motioneras! Vad ska ni hitta på?
Jaha, så sitter jag här. Jag ska ju städa!
Knyttis - magsjuka låter inte kul! Hoppas att sonen kryar på sig snabbt!
MM - kan du inte ta nån kartong el liknade istället?