Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Sitter på jobbet i klassrummet. Barnen har fått terminens belöning och tittar på Polarexpressen och äter popcorn. Ni skulle höra hur tysta de är! som små ljus!
    Om två timmar ska jag upp till rektron och få veta min framtid här på skolan. fpr jag vara kvar efter jul eller inte? *lite nervös*
    I kväll ska vi på julbord med jobbet på Hamnkrogen i gränna. supermysigt ska det bli!

• Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 10:11:53 följande:
    Kanske ska göra det. Det känns som i riktiga livet är det lite tabu att ha en stor del av sitt sociala liv på nätet. Man ska liksom hinna med allt och orka med att ha ett rikt socialt liv med middagar, fester och annat. Så har inte vi det, träffar mest släkt och ibland goda vänner. På vardagskvällarna är vi så trötta att allt vi orkar och vill hinna med är att slappa lite framför datorn eller tvn. En och annan pysselkväll slinker väl ner med. Jag orkar verkligen inte med att ta mig ut och träffa vänner efter barnen har somnat..Kajsa: Tack! jag tycker också att hyllorna är fina men stör mig på att de är så djupa, man kan inte ställa något längst in, för då syns det inte..
    Mmm sånt är ju onödigt! Bättre med grundare bokhyllor! har också djupa som inte kan användas fullt ut.
    Peak skrev 2007-12-07 10:13:18 följande:
    Kajsa - lycka till i em!! Trött jag blir på möbelgrossen, de kunde boka ett bord med stolar till oss, men nu svarar de inte på mail...och det går inte att ringa dem!? Ahh hade ju bestämt mig för det bordet nu och man vill ju inte chansa att det finns när vi måste hyra en bil och har 60 mil t.o.r.!*mutter mutter*
    TAck!
    Men vad trist! Man kan nog inte riktigt lita på dom där. Har inte själv vågat handla av dem!
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 10:13:38 följande:
    Mysigt med film i klassrummet Kajsa! Lycka till i eftermiddag! *håller tummarna*Julbord vill jag inte riktigt tänka på var på ett igår och är nog fortfarande mätt.
    Tack!!!
    hihi, jag brukar bara äta av kallrätterna, sen är jag mätt. Älskar gravad lax och sill!
  • Kajsa M
    Camilla R skrev 2007-12-07 10:24:06 följande:
    Kajsa M skrev 2007-12-07 10:08:54 följande: Åh, härligt med julbord!Själv skall vi i familjen iväg med goda vänner och deras barn imorgon på julbord på Värmdö golfklubb (ett solklart plus är att det finns lekrum och filmrum) Sen på måndag är det julbord med jobbet på Ulla Winbladh på Djurgården skall bli jättetrevligt och mysigt bägge två!
    Åh vad mysigt det låter! Ät lagom!
  • Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 13:42:54 följande:
    Tack söta MiaMariah! Det är svårt att hålla sig härifrån! Man är liksom fast här!
    Det är vi bara glada för!

Nu har jag varit hos rektorn och fick veta att jag får 80 % efter jul. Perfekt! Jag ska jobba som speciallärare! Kul men vilken utmaning!
  • Kajsa M
    malins79 skrev 2007-12-07 14:57:22 följande:
    Det låter kul, få du ett antal elever som du ska undervisa för eller är du med i klassrummet som extra stöd för dessa elever?
    Jag kommer ha en del enskild undervisning och en del smågrupper. Sen blir det mkt åtgärdsprogram att skriva och elevvårdskonferenser osv.
    malins79 skrev 2007-12-07 15:08:52 följande:
    Här är en dålig bild på min nya ljusslinga från Bluebox. Speglen är en Hemnes(?) som jag målat vit, Jacob är med på ett hörn han också.
    Jättefint!

Hur mår ni nu? Drabbades ni allihop av magjsukan?
  • Kajsa M

Lasseliten och septemberpyret

TACK!!!

Ja vem skulle inte vilja ha tacos och idolfinal på programmet! Ska behöva sitta och käka julmat hela kvällen och missa när Amanda vinner ikväll!

Svar på tråden Vita hem del 6