Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

juliah skrev 2008-01-11 09:33:36 följande:
    lillafrulva, tack!Jo han leker med den, steker ägg och strör socker på Han älskar sina trägrönsaker som man kan dela med en kniv (sitter ihop med kardeborre). Så idag ska jag köpa ne tallrik med lite delbara godsaker. De finns på leksaksförmedlingen.
    Ja, dottern har massa mat, hon har pizza med kardborreband. Jag hittade aldrig leksaksförmedlingen sist jag var där. Får leta runt lite mer nästa gång.
    Vi har en lite gammeldags leksaksaffär i vårt centrum där de säljer mycket fint, bl.a spisen, brödrosten och trämaten

Dags att bege sig till tepartyt då! Ha en bra dag allihop!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-12 08:49:33 följande:
    Lina, Lycka till idag! Visade du bilder från ommöbleringen, jag har missat.knyttis, var rädd om dig! Hoppas du blir bra snart igen.lillafruluva, jag norpade dessvärre de sista på Ohlens diversehandel. Vet du om Asko kanske har rea, där finns ju Himla gardiner. De är rackarns dyra, 600kr per längd. Jag fyndade dem till halva priset. Underbar blekrosa färg.
    Ahaa! Ingen koll på Asko just nu. Men daaaah, som jag letat runt efter sådana!
    Ska till Ösmo idag, en riktig storstad

Min kusin skickade sms imorse, hon har en riktig fobi för magsjuka(något som gör att hon mår dåligt hela vinterhalvåret!). Nu har både hennes dotter och sambo blivit magsjuka så hon sitter instängd i sovrummet med panik stackarn!
     Tänkte höra med min sambo om hon kan vara här ikväll och inatt, vi har plats ändå, även om vi ska bort över dagen!
    Tycker så synd om henne för folk tror inte man kan ha en sån fobi för magsjuka så de tror henne inte. Dessutom får hon dåligt samvete över att hon inte vågar ta i dottern då hon är sjuk!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-12 09:03:58 följande:
    lillafruluva, Gardinslängd Dalsland, rose heter längderna jag köpte.
    699st på Syster Lycklig! Får åka runt lite tror jag, jag har fått för mig att jag måste ha sådana nämligen
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-12 09:10:28 följande:
    lillafrulva, det var överpris. Asko har dem säkert billigare. Annars kan du ju slå en signal till Ohlens diversehandel och höra med dem. Allt kanske inte låg framme...
    Ja, jag får leka lite dektektiv och luska ut ett bra pris!
  • lillafruluva

Kul att Maja är "inne" igen!
    Jag har kvar mina Majaböcker jag hade som liten, de har äldsta dottern tagit över nu. Dessutom sjunger de Majas alfabet i skolan så det är också lite kul!

Nu har vi äntligen fått ut våra köksmöbler på blocket...men jag har fortfarande inte hittat nya!!!Fundersam

• lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-14 09:02:43 följande:
    Tack snälla! Det blir till nästa jul och ja det är det ultimata, vet ingen bättre tidning, min absoluta favorit!Jag ska ha vitt bommulsband, det blir rosa linnekuddar med knyt.
    Du kan väl sy ett par till mig med när du ändå håller på
    Var köper ni era tyger? Jjag har kikat runt men vet inte riktigt var jag ska köpa!
Svar på tråden Vita hem del 6