Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-12-01 18:16:25 följande:
    Oj vilken pysseldag vi har haft. Tilde och jag har gjort ROSA julgranspynt till hennes egen gran! VAr på vår Panduroaffär och shoppade loss! Och jag har handlat massor av hyacinter och krukor och tazetter osv. Gjort en mängd planteringar också. Så denna dag har gått helt i pysslets tecken.Men det här med mossan, alltså jag är riktigt hyperallergisk! Har lagt mossa runt hyacinterna idag också och det går bara inte. JAg är röd som en tomat och det känns som om jag somnat i solariet ett par timmar. Ja ngt mellanting av dom gubbarna kanske...Flickgranen kommer bli sååå söt! Längtar efter att ta in den lilla granen! Ska till kyrkogården nu och tända ljus för mormor och morfar.Kanske visar lite gula bilder sen på allt pyssel
    In med gula bilder!
  • LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2007-12-01 18:30:50 följande:
    Jag skulle garanterat vinna tävlingen om gulast bild Tog en idag och det liknar mer en PÅSK-bild än julbild
    Den vill vi se!
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2007-12-01 18:30:23 följande:
    Godkväll! Här lyser flitens lampa minsann! Vad fint ni pysslar tjejer!Bea, jag håller med om att det är tråkigt med bloggtråden, jag känner mig jätteledsen för att jag inte längre får vara med.... Newht, vad fint det blev! Tänk vad lite färg kan göra!Jo förresten, vad mysigt det låter med Astrid Lindgren, jag funderar på att beställa några filmer till sonen (läs till MIG) det är ju så mysiga och inspirerande miljöer! Vilka fem filmer skulle ni köpa?
    Bullerbybarnen och saltkråkan är mina favoriter.
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2007-12-01 18:46:13 följande:
    Jag är inne på Barnens filmklubb nu! I korgen ligger två Madickefilmer, två Lotta på Bråkmakargatan och en Barnen i Bullerbyn - underbara miljöer!
    Jag känner också för att shoppa. Piggar upp tillvaron med shopping när min man är på jobbet. Borde eg kvistlacka toaletten...
  • LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2007-12-01 18:48:57 följande:
     Nej men oj, herrejösses! Det kan du väl ändå inte mena? Den blev ju gulare än den från blocket
    det tror jag inte alls. Jag gillar bilder, och det gula filtrerar jag liksom bort
  • LinaoMatilda
    newht skrev 2007-12-01 18:52:34 följande:
    Ja visst e de roligt med färg! Nu blir jag nyfiken, varför får du inte vara med i bloggtråden???
    Man får inte vara med där om man säljer något i bloggen, eller länkar till en anna sida var man säljer något.
    Daggdroppen skrev 2007-12-01 18:56:26 följande:
    Kika i galleriet under starka bilder
    Ja jösses! Den var GUL! Skrattande Förstår att du la den under starka bilder Flört Men med mit superfilter så gillade jag vad jag såg!
  • LinaoMatilda

Mimmi: Angående hus så har jag bestämt mig för att beställa det lite mindre från den där sidan du tipsade om, den passar bättre än det stora jag har sett här. Alltså tack för tipset

• LinaoMatilda
    newht skrev 2007-12-01 19:05:28 följande:
    Lina och Mimmamum;Aaah! Okey! Ja, det kan jag förstå, ni får göra reklam inne hos mig istället! Nästan 500 töser som älskar att shoppa!*fniss* Sen har vi börjat med julkalender idag...Nu åker jag säkert ut härifrån*rodnar lätt*
    Du säljer ju inget så då är det ju ingen reklam på det sättet Och jag har redan öppnat luckan
  • LinaoMatilda
    newht skrev 2007-12-01 19:10:24 följande:
    Visst e de lite mysigt med kalender...fast vi e vuxna?
    Absolut! Jag har en choklad här hemma också Skrattande
  • LinaoMatilda
    Pärla1 skrev 2007-12-01 19:21:38 följande:
    Mimma:Precis de filmerna skulle jag också välja! Är totalt GALEN i Lotta på Bråkmakargatan!Lina0Matilda: Ja, dagen var jätte mysig. Nu känns det mycket bättre, har brytit med sådana människor som får mig att må dåligt. Så en sten har verkligen fallit från bröstet, vad gullig du är som frågarVad är det för hus ni menar? Jag köpte två fina i Tranås igår, de har tagit slut överallt, men jag norpade de sista två vita, är så glad!!
    Va bra !
    Detta hus ska jag beställa: www.tradgardsliv.se/
    newht skrev 2007-12-01 19:21:22 följande:
    Åh...de vill jag med ha!*fniss* ÄLSKAR choklad!
    hihi japps, fick det av min man. Det är kärlek det Skrattande
Svar på tråden Vita hem del 6