JeaJea skrev 2008-01-13 16:48:26 följande:
fint varsom fluffis, fast nu vill man ju se den i allrummet...nu har jag gjort vaniljbullar, är inte med i vikttrådenblev så sugen på creime brulé ska ta och köpa mig en sån där brännare, är det nån som har en sån, är det lätt?
Hihi, du skulle bara våga begära det...

LinaoMatilda skrev 2008-01-13 18:13:02 följande:
Sådär, barnen sover och det är lugn och ro i huset De har varit förkylda och är nu bättre vilket betyder att de har mer energi men kan ändå inte leva ut den som om de var friska. Nåja, det var lite OT.
Tråkigt med förkylning. Sonen har också blivit snorig idag, vilket är SÅ typiskt. Operationen som inte blev av före jul (han var ju sjuk då) ska bli nu på onsdag. Så jag hoppas det inte blir värre så vi får det överstökat någon gång.
MiaMariah skrev 2008-01-13 18:15:47 följande:
bredvid soffan blev ju jättefint, grått mot grått!
Jo den var fin där, men det var för lite rum kom jag på då jag provgungade... så det stället är uteslutet nu... Som dekoration skulle det funka, men försök säg till en 2 -åring att han inte får gunga utan mamma ska bara ha den som dekortation...

malins79 skrev 2008-01-13 18:30:07 följande:
Godkväll!Fin gungstol fluffiga.Kajsa söt skolbänk, hur mycket betalade du, såg nämligen en liknande på vår seondhandbutik, fast den var illblå!
Tack! Kul med gamla skolbänkar. Själv så har jag min på hälft än

syster ruffa skrev 2008-01-13 18:49:35 följande:
Gokväll tjejer!Fluffiga moln: Underbar gungstol, och ser ut att passa såå fint bredvid soffan. Snygg kombination!Måste fråga er duktiga tjejer, vad har ni för taklampor? Här är vi utan taklampor i sovrum, hall och vardagsrum. Nu sen julbelysning plockats bort känns det minst sagt akut. Mörkret gör mig nästan tokig ;) Tänker nåt rätt enkelt och prisvärt. Tips någon, och jag blir superglad!
Tack! Som jag skrev nyss, så kan det nog inte vara där, för litet rum om man vill gunga...
Taklampor är svåra!!! I vardagsrummet har vi en indiska lampa (den kanske syntes på någon av bilderna jag visade). Den är bara provisoriskt upphängd... I hallen har vi infällda lampor och i sovrummet har vi en gammal plafond utan glas (för det gick sönder då vi skulle lägga dit det). Tror jag är den i tråden som har haft mest lamp-bekymmer

och ja, det ÄR svårt med lampor. Har inte egentligen hittat något som känns helt hundra,så därför är det lite provisoriskt och halvfärdigt på den fronten än...