Inlägg från: Kajsa M
|
-
-
Var det detta? www.blocket.se/vi/14322637.htmmimmi006 skrev 2007-12-08 16:33:18 följande:Har sett på blocket... men de kanske inte finns kvar... ett underbart från Stockholm...
Tycker inte det ser så kul ut med den bordsskivan och de klädda sitsarna -
Inget bra bord, men fina stoalr.mimmi006 skrev 2007-12-08 16:22:26 följande:Kajsa- jag är rädd för att jag långt ifrån kan allt! Det vet ju du efter lunchmissen här i stan ... Du har redan fått mina hetaste tips ser jag, men de här möblerna borde gå att få i vitt, men det kostar säkert en del:www.stolen.nu/www.leksandsstolen.se/www.roths-snickeri.se/produkter.asp
-
Ja just det, det sa ju Camilla att hon sett när vi var där. Men var inte det med träskiva? Eller var det helvitt?mimmi006 skrev 2007-12-08 16:45:46 följande:Tyvärr har de ingen bild, men de har två bord som är vita. Ett med lite kurviga ben som påminner om Mios romantiska serie och ett bord med krysstolar. Gruppen med kryss kostade ca 5-6000:-.
-
Ja och det är ju ändå rättså dyrt, även att det är beg!mimmi006 skrev 2007-12-08 16:42:00 följande:Kajsa- Ja, jag såg sängen och den är underbar! Men jag är nöjd med Hemnes så länge, Wilma får det bli i nåt annat liv eller nåt ! Jag letade efter annonsen som jag såg och den är nog borttagen. Det var en jättefin grupp med en kökssoffa till som såldes. Tror det var vit skiva och träsits, men vet ej säkert... Ska hålla utkik åt dig!
-
Ja tack snälla du!mimmi006 skrev 2007-12-08 16:49:31 följande:Det med svarvade ben har vit skiva, men det medkrysstolarna har träskiva har jag för mig... kan fixa bild på fredag eventuellt om du vill!?
Fota båda grupperna! tack så mkt för hjälpen!
Förstår inte varför det är så svårt att hitta fina vita möbler? -
-
-
Ja jag har kobntakt med nordik via mail nu. De skulle kolla upp lite vad de kan erbjuda mig.juliah skrev 2007-12-08 17:35:44 följande:Hohoo var tog alla vägen?Nåja, jag fortsätter på i min ensamhet , Ville tipsa om att Syster lycklig har Elviras soffan till ett bra pris just nu.Kajsa, hoppas du hittar något på Nordik! Det är verkligen supersvårt, jag tycker att ikea är toppen annars, hur gick det med bordet, fick du veta vad det skulle gå på att lämna in för målning?
Ikea har ju inget bra vitt bord. Men deras slagbord är fint! Nej jag vet fortfarande inte vad det kostar att få det målat. fick svar från den jag mailade om att de inte utför såna målningsarbeten. -
Bea
Vi har en 2:a i allrummet också. Höll på att glömma den.