Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

knyttis skrev 2007-12-04 21:52:08 följande:
    mimmi inte hemsk utan uuuunderbar *stum*
    Ser ut som ett gulsotfilter eller nåt
    numberone skrev 2007-12-04 21:53:09 följande:
    HAHA VAD?!
    Sorry, citerade fel! Det var till knyttis!
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-12-04 21:59:23 följande:
    Jag tror att Kajsas var större och att det stod God Jul på det (om jag inte minns helt fel).
    Ja, men om det var Eddan som frågade så finns det på Unnerstad! Igen
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-12-04 22:04:27 följande:
    Du kommer att bli supernöjd! Fråga mig - jag beställde ju t.o.m. en till efter att den första var levererad Nu ska jag gå och lägga mig! Ha en toppenkväll! Kram på er!
    Kram! Vill också ha ljusslingan!!!
  • mimmi006
    knyttis skrev 2007-12-04 22:08:37 följande:
    Mimmi-Ja då förstår jag, har inte kunnat bestämma mig för vad jag tycker om den... Jag har inte hittat ngn annan så de fick bli denna i år. Får hoppas jag hittar en ny till nästa år, kanske på rean...Hoppas hoppas! Hoppas du hittar din drömvariant med!Himmelbit- Den är gjord med glittrig silvertråd.Bild på lykta som jag tycker så mkt om, köpte den tidigare i höst. Inte gul bild dock som kvällsgänget gillar utan mer svart!
    Mycket fin lykta! Jag har också en stjärna som hänger med i väntan på en riktigt fin stjärna... men i år kanske vi hittar den!
  • mimmi006
    Feffie skrev 2007-12-04 22:14:05 följande:
    Mimmi, det var jag som letade efter hjärtat. Finns det på Unnerstad? Kikade på Cosas nu och det stora är slut men jag funderar på att beställa det mindre¨. Men om unnerstad har så... Kanske ska ringa och höra.Har du sett alla ljuvliga och juliga små zink "hängen" Unnerstad har? Walther & Co är det väl.
    Ja, jag har redan köpt en del, finns i min blogg! På unnerstad hade de ett jättestort hjärta med "God Jul" på och små zinkhjärtan (öppna) med mönster på i zink. De har säkert fler, men det var dem jag minns... Jag tycker att det på Cosas är underbart! Enkelt och snyggt!
  • mimmi006
    Feffie skrev 2007-12-04 22:20:13 följande:
    Mimmi, jag kikade i din blogg och kände igen det fina pyntet. Vilka fina kransar du gjort. Hjärtat påminner om ett "fusk" hjärta jag har köpt på unnerstad (SIA). Vet du vilket jag menar?
    Tack! Menar du det lilla från Sia? Det är fint, ska nog inhandlas nån gång...
    LinaoMatilda skrev 2007-12-04 22:22:12 följande:
    Suck, den är ju helt underbar! Visst får man vad man betalar för *blänger på min billiga hjärtljusstake*
    Jag vet inte om jag vill berätta det. Sjukt dyrt, säljer saker för att motivera det här hemma! Tur att man har en snäll och förstående sambo
  • mimmi006
    Feffie skrev 2007-12-04 22:33:28 följande:
    Mimmi, nej jag menar ett stort hjärta, ca tå dm högt.Lite blad och lite pärlor på.
    Jaha, då vet jag! *förläst* Det finns på Handplockat också! Men min är bautastor och inte så prydlig, dags att byta ut den snart tror jag!
  • mimmi006
    lillafruluva skrev 2007-12-05 06:58:24 följande:
    God morgon!Finns det nattlig magsjuka?? Isåfall har min yngsta fått det! Hade varit lättare om det var på dagen!Vad står på allas scheman idag? Här ska röjas!
    Känns alltid som barn mest är sjuka på natten! Här är det hostigt, men det går ju iallafall att ta medicin mot. Min tur att VABBA idag, så vi ska ta det luuugnt. Jag ska försöka att leka mycket,,,
Svar på tråden Vita hem del 6