• LCroft

Vita hem del 6

Lina: Så sant Men man vill ju gärna kunna allt på en gång och vara superduktig *fniss*

• LCroft

juliah: Visst om man ska följa alla regler är det helt galet men jag tycker också det är många gånger finare med bara små bokstäver, sen kan man ju se det så också att eftersom det är en personlig gåva så får namnet också vara personligt skrivet

• LCroft

juliah: Kommer du ihåg för en tid sedan undrade över min lilla gardin som jag har i vardagsrummet i de smala fönstren? Nu satte jag in en bild i galleriet på den.

• LCroft

mimma: Ska ha dig i åtanke men har svårt att tänka mig att jag kommer att tröttna på den Skrattande Vad är det för hus? Har missat nåt här märker jag!

• LCroft
    mimmamum skrev 2008-01-17 16:40:53 följande:
    LCroft, jag ska få ärva ett hus efter en släkting, tiden för överklagan går ut i mars. Men det är en släkting som vill lägga vantarna på det! Jättetrist! Nu står huset bara tomt. Sorgligt!
    Oj! Då håller jag tummen hårt för att ni ska få huset!
  • LCroft

Godmorgon!

Eller uppe har man väl varit en bra stund redan, Ida är snorig, börjar bra när hon varit på dagis...

Enji: Eller så bygger ni en bänk själv, hade mannen att bygga en till oss i vår pyttehall, bra att förvara skorna i

Kommer inte mig iväg idag heller för att shoppa, barnen har träningar och en förkyld Ida är ingen höjdare att ta med sig på stan. Sen måste mannen fixa min cykel som sonen söndrade i höstas, för jag ska börja cykla till jobbet. Hoppas bara vädret blir bättre, regn och hala vägar vill jag inte ha

• LCroft

Här var det lungt idag!

Fluffis så fina tulpaner

Lina: Usch vad tragiskt! Förstår att du ville hem och krama om dina egna barn och försäkra dig om att de var okej, så fungerar man ju som mamma när man ställs  framför en tragedi. Kram!

• LCroft

Godmorgon!

Kajsa helt ljuvligt! Du är så duktig!

Hoppas ni som ska iväg till formex idag får en toppen dag

Själv har jag en miljon fjärilar i magen, imorgon börjar jag jobba, men det är jag inte nervös över än. Bara att allt annat ska fungera när jag är borta. Kontroll människa som man är. Rebecca ska vara ensam en stund innan farfar hämtar henne. Ida som vägrade sova på dagis, hur ska det gå? För det blir katastrof om hon inte sover! Ja en massa sånt som jag funderar på som jag nog vet att kommer att gå bra och bara man kommit in i rutinerna lite så är det ingenting, men just nu.... Hemlis

Svar på tråden Vita hem del 6