Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Septemberpyret skrev 2007-12-02 19:52:22 följande:
    Nej det är nog dåligt med bilder, men gissa vad jag handlade när jag, Mimmi, Kajsa och Himmelbiten var på shoppingrunda i Linköping...jo, vita stenar...!
    hihi
    alla har vi våra passioner Skrattande
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2007-12-02 20:02:51 följande:
    En sötelak film ni måste se!Ej för mörkrädda!

hahaha! Skrattande
  • LinaoMatilda
    USB skrev 2007-12-02 20:12:07 följande:
    Har kollat Blocket och där ligger de mellan 500:- och 5000:-. Pratade med en uppköpare och han sa att såna sängar var värdelösa nuförtiden.
    Sälj i Finland, här får du minst det dubbla för dem Skrattande
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2007-12-02 20:12:29 följande:
    Nej visst är det elakt! Han förstår ingenting! Blir ju nästan ledsen för hans skull!
    ja lite mobbing ju Skrattande
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2007-12-02 20:18:18 följande:
    hihiJa det finns mkt knäppt på youtube. Det är lillbrorsan som skickar en massa dumt till mig ...Min 6åring kom för en stund sedan med en egenhändigt skriven biljet"Vill du gå på dans mamma?"sen fick vi sätta oss i soffan och se på en riktig cheerleader. Bild finns under mappen familjen. Hon vet hur hon ska uppmuntra en ledsen mamma.
    Va gulligt! Glad
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2007-12-02 20:27:04 följande:
    (mamma blev gladast över att hon lyckades stava hela meningen korrekt!) *harkel* Man är ju lärare...

Skrattande
  • LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2007-12-02 20:30:46 följande:
    En ny nätbutik Elsas Hem har också Walther & Co:www.elsashem.se
    Toppen. Ska kolla vad deras frakt blir till Finland. Tack för tipset.
    Tavlorna/brädorna  ni har är så fina!
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-12-02 20:55:36 följande:
    En fråga, när jag var liten hade jag sagoböcker bla Askungen, som man lyssnade på kassetband och hade en bok till som man följde med i, och när man hörde ett "pling" så vände man sida. Jag kunde alltså inte läsa själv så jag var väl en 5-6år. Nån som vet vad jag menar? Finns det såna sagoböcker idag fast med cd, och var kan man hitta det nånstans?
    Kolla på biblioteket.
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-12-02 21:03:13 följande:
    Alltså glömde skriva, om det finns skulle det vara julklapp till Saga, när jag inte orkar läsa för henne så tänkte jag att detta var ett var ett bra alternativ
    ok, ja det låter ju bra. En kompis barn brukar lyssna på ljudböcker på kvällen. Men då är det ju bara ljud och ingen bok att bläddra i.
  • LinaoMatilda

Nu har jag kvistlackat toaletten. Hade ingen lust men nu när det är gjort känner jag mig duktig Toaletten har blivit mitt lilla projekt när min man är på jobb. (ok har fått lite hjälp av min pappa att skruva loss handfatet t.ex.)

Svar på tråden Vita hem del 6