• juliah

Vita hem del 6

Bea, hmm, jag har aldrig haft problem förr men senaste gången fick jag riktiga vallningar av projektet, men det gick fint till slut ändå!Glad
    Jag har extra klädsel att byta med och ett vitt lakan som man knappt tänker på så att man slipper byta så ofta.

• juliah

Kajsa, hoppas du finner något spm passar, du säjer era som ni har nu då?

• juliah

Bea, ahaaa ja absolut!
    Soofan är inte så djup så jag vet inte hur man upplever den som lite längre. Men jag och maken får ledigt plats i den.

Ja vi flyttade upp ena tvåsitsen till allrummet och lät bäddsoffan vara kvar, med två fåtöljer i vardagsrummet.

• juliah

Bea, nej fyyy så hesmkt. Så trist när det blir på det sättet.

• juliah

Bea, jag förstår att det känns olustigt. Men ärligt talat tror jag de flesta människor som är vettiga inte väljer att höra på enbart en sida, om de nu skulle få för sig att vilja förpesta deras trevliga kväll med en massa struntprat.

Hmm, har inte provat att vända, tror att ena sidan på dynan är lite mjukare, den man sitter på. Och som kajsa sa, DYNORNA ÄR SUPERSMIDIGA ATT FÅ PÅ OCH AV. 

Oj, problem med både stavning och caps lock eller vad det nu heter.

• juliah

alabaster, den är från ikea men finns inte kvar...är ledsen över det, den är verkligen toppen.

lillvilda, hihi så roligt! Du måste visa bilder sedan.

• juliah

Å, jag blev också förstummad av alla vackra bilder på en och samma soffa! Fantastiskt!

Fluffis, jag har missat att det blir en operation, håller verkligen tummarna för att ni klarar er nu.

mimmi, åååh...superduperfint. Blev förälskad i kranarna.

Inför morgondagens Aftonbladet så vill jag bara säga att det är så roligt att ni ska ut och köpa den, jag är väldigt nervös och jag hoppas verkligen att det blir "jag/vi" över reportaget. Tre sidor tror jag att det blir, inte så jättestort med andra ord...
    Jag är så spänd och lite orolig!

• juliah

alabaster så söt du är...tack!
    Du har helt rätt, det är ju bara roligt det härGlad 

• juliah

malins Skrattande Vilken tur att du var medFlört

kickan, usch usch usch så synd det är om er. Det är så enormt kämpigt att vara sjuk, ha sjuka barn. Jag är tacksam för varje frisk dag i dessa magsjuketider.

• juliah

kickan, uppfattade det inte alls så, lider verkligen med er som har det kämpigt just nu, det var inte allt för länge sedan jag var så dålig och det var en pärs. Man glömmer ju så lätt bort hur det är när man är frisk...
    Och jag håller med dig, tråden ger väldigt mkt, ibland när det känns lite motigt så kan man kika in här och få lite ny energi!

mimmamum, nu har jag spånkorg nummer två på g Glad (Fick det förklarat för mig idag att det heter spån inte näver)

Svar på tråden Vita hem del 6