Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Peak skrev 2007-12-28 09:00:49 följande:
    oj nu vaknade ni till Kanske ska ringa och väcka de andra? Har också läst om att ni målar och kan säga att jag snart kräks på vit färg och måla efter flera hundra meter lister, golv,tak och foder!! Mina väggar blir väl kulörta Satt och kikade på IKEAs hemsida, och jag som tyckte jag hade mycket att handla för (6100:- på presentkort) men inser att det räcker inte till madrasserna ens Sen vill jag ju ha en hel del till!! Ingen som har någon inside-infomation om vad nästa kampanj på IKEA är - som de hade på soffor nyss vill jag ha på sängar/garderober!! Innan feb helst!!
    Skulle med veta om det snart ska ha en kampanj på garderober.
    Vill ha nya till hallen.
  • malins79

feffie, kommer det bilder på skåpet nu?!

• malins79

Godmorgon!

Ska läsa ifatt.

Min tur att stiga upp med barnen och Jacob vaknade 04.45 för att bajsa, sen är det full fart

• malins79
    Kajsa M skrev 2007-12-30 11:26:09 följande:
    Nähä! Ok, jag får se hur jag gör då. Är lite sur nu. Garderobsdörrarna blev inte bra. Rollern har släppt små trådar i färgen. Så nu måste jag slipa ner igen och börja om med målningen. Tröttsamt!!! Köper snart nya dörrar istället!
    Trist.
    Men testa att skaffa en Jetstrykare, det har man när man målar köksluckor. Ska bli helt slätt.
  • malins79
    mimmi006 skrev 2007-12-30 19:25:30 följande:
    Kajsa- och så bytte hon bild! Var ska du ha skåpet?Nu ska jag tapetsera! Äntligen
    Var nånstans?
    Jag har inte hunnit läsa så mycket idag har haft fikagäster, så nu är julbaket slut
  • malins79

Feffie, detta är min dotters skrivbord.
    Köpt i Secondhandbutik för 150kr, sen har det slippats och målats.
  • malins79

Jaha, såg att ni redan köpt skrivbord!

Svar på tråden Vita hem del 6