Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

Tack Mori, men det är en kille!

• mimmamum

juliah, hon ville ha med bilden på den ljusblå pållen och den gav jag bort i söndags! Får försöka låna tillbaka den!

• mimmamum

Papperskorgen var tom tyvärr, tack för tipset! Jaf får låna tillbaka alternativt göra en till min egen son, vi får se!

• mimmamum

Åh tusen tack! Ni är för söta! Det ska bli så skoj att få en liten bild i Lantliv om än ack så liten!

Angående kaninkläder så tackar jag så mycket för era förslag! Tror det lutar åt skjorta och hängselshorts, kanske biblioteket har något om dockklädessömnad?!

• mimmamum

Godmorgon alla!

Tusen tack! I nummer 3 kommer tipset!

MiaMariah, grattis, vad roligt förstår att du dansar!

Gemelli, åh så fint, den sången passar ju verkligen perfekt och är så fin!

Vad har ni för planer idag tjejer?

• mimmamum

Lina, aha det låter spännande! Jag skulle nog rådfråga färgaffären, kanske kan man blanda i lite svart i den vita sk råvit?

Glömde säga att jag idag ska hem till min kompis, Aftonbladet kommer dit idag för att fota hennes hem! Jag måste naturligtvis dit och se hur det går till!

• mimmamum
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-01-09 09:45:18 följande:
    Jag skall shoppa på Bruka i stan. För att göra resan extra spännande tar jag med mig ännu en 6 åring utöver den sex och åtta åringen jag redan har. Försöker övertyga dem om att det blir skolutflykt och att de måste uppföra sig som på en sådan.
    Du får hälsa från mig att de ska uppföra sig! Skrattande Du är verkligen guld värd som vill fixa en sådan låda åt mig, väntar med spänning!

I helgen ska badrummet bli vitt! Längtar så! Har inhandlat ett sniglar skötbord, hittade ett på blocket, redan vitmålat för 100 kr! Så då slapp jag det jobbet! Frågan är bara vad jag ska ha för badrumsmatta! Några tips?
  • mimmamum

juliah, gör gärna det! Ska kolla lite i de inredningsbutiker som finns häromkring, kanske kan de beställa hem annars!

Svar på tråden Vita hem del 6