-
Den var sååå söt!gemelli skrev 2007-11-11 13:03:34 följande:Beställde oxå grisen igår men även råttan, dom är ju såååå söta
-
lasse jag köpte den lilla, den var stor nog!
Knyttis, jättefin krans!
-
jag beställde hos meandmyhome det fanns bara 1 stor kvar ser jag! Skynda skynda gemelli!
Den stora var 36 cm och den lilla tror jag 21 cm!
-
Här fanns den lilla, billigare också! http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=6165&sub=0&page=2
-
Två! 21 cm och 36 cm hög!
-
lasse, ajaj stackars dig!
Lisa, jag har boken, den är underbar, så mycket fina bilder och trevliga recept! Jag har köpt grisen till min son med det gröna bandet runt magen! Muffinsbeskrivning finns i Tildas Jul!
-
Bea svårt det där, men det får nog bli tvåan här också! Jag bestämmer nog mest, min sambo är inte så väldigt intresserad men han får gärna berömma!
Vi har varit hos svärföräldrarna och firat, svärmor hade gjort saffranskakan med vit choklad som var med i Lantliv, jag blev även bjuden på den när jag hälsade på M HOW i veckan, den är underbar!
-
Jo just det, min sambo fick kaffe från fina butiken av mig och Albin, det var uppskattat!
-
lasse det lät ju som en bra idé med två granar!
-
Godmorgon!
Bea din thekopp är ju underbar, var den svår att virka? Vill ju härmas!
Känner att jag har en rätt lugn period nu efter alltför många inköp, undra hur länge det håller i sig!?
Idag blir det kyrkis, skönt att komma iväg en stund! Ska kika efter lite fina julband också, hoppas jag hittar nåt!