Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita hem del 6

Hej på er!

Stilrent för mig är ett hem som är klassiskt. Ett väldigt modernt hem med konstiga lampor och annat är alltså inte stilrent enligt mig. Trots att hemmet överlag kanske har samma stil.

Ett stilrent hem är vackert och smakfullt inrett utan en massa plotter och småplock. Däremot är det nog personligt och innehåller personliga detaljer.

Minns inte vem som jag skreb en kommentar till för någon vecka sedan. Vi undrade lite om hur andra uppfattar våra hem. Jag hoppas ni inte tog illa upp, med jag menade det positivt

• Daggdroppen

Ursäkta stavfelen Generad sonen sitter i famnen och vi sjunger samtidigt som jag skriver med en hand

• Daggdroppen

jag säger också som de andra Mia,  - ta inte åt dig!!! DSu har det jättefint och är bra på att inreda! De andra är kanske bara avundsjuka?! Eller så har de för lite att göra.

Julia: Snyggt!

Själv har jag städat och tagit det lungt ikväll. Hann ju inte städa efter barnkalaset i torsdags, så först nu har jag gjort det Golven borde torkas också, men det skippar jag till en annan dag. Det blir mera kalas nästa helg.. så om jag drar ut på det i några dagar kanske jag kommer undan med en gång Faktiskt väldigt olikt mig att tänka så Hemlis Men nu orkar jag inte!

Jerka: Kan det vara Lasseliten? Nä, men kanske inte? Hon renoverar väl om jag minns rätt, men kanske det inte var Lidingö? Våra luckor liknar Lidingö, men det är inte Ikea.

• Daggdroppen
    Kickan07 skrev 2008-02-04 19:12:44 följande:
    Gokväll!Vet att det är några dagar sen nu, men vill ändå passa på o tacka alla som gett sin åsikt om vilket kök vi skulle välja! jag är så glad och tacksam att ni tog er tid!Det blev köket som vi eg redan hade beställt och som de allra flesta av er tyckte bäst om. Så skönt att det slutligen är bestämt så kan vi släppa ett av alla miljoner beslut!Juliah-säger som andra, din tvättstuga är ljuuvlig!MiaMariah-Du ska absolut inte ta åt dig, du har det ju så fint! I bland tror jag faktiskt att folk som håller på så bara är avundsjuka..Lasse- Jag gillar mattan när jag ser bilden, men har ej sett den irl.
     Hutdant blev det?

Hihi, märker ni att jag är nyfikna på kök? Det är så kul att se hur andra planerar då man nyligen varit mitt upp i det. Själv tyckte man ju inte att planeringen var så kul alla dagar
  • Daggdroppen

Åh vad jag skäms för mitt "tangentbordsfylleri" Generad Jag tar nog priset här på fl för att vara den slarvigaste skrivaren. Mina fingrar hänger inte med och det är sällan jag korrekturläser innan jag skickar.... FÖRLÅT!

• Daggdroppen
    Kickan07 skrev 2008-02-04 20:04:21 följande:
    fluffiga- Det med kokbokshylla o lite bredare vitrin. (Finns bild i galleriet om du inte redan sett)Håller helt med dig om att planeringen som borde vara rolig o spännande inte alltid är det. Nu är det mest jobbigt faktiskt..
     Shit så fint!
  • Daggdroppen
    LinaoMatilda skrev 2008-02-04 20:06:50 följande:
    Vaniljdröm har ikeas Lidingö och renoverar nu.

Vem var det innan då? Har inte hon bytt nick? *Förvirrad och glömsk som vanligt*
    mimmi006 skrev 2008-02-04 20:07:23 följande:
    Vi lägger äntligen golv! Jag är så glad, vårt sovrum är nästan klart... ja panel och spis ska byggas, men sen så !!!
    Grattis Hurdan spis ska ni bygga?
  • Daggdroppen
    LinaoMatilda skrev 2008-02-04 20:06:50 följande:
    Vaniljdröm har ikeas Lidingö och renoverar nu.
    Det var hon jag menade!!!

Ser att du Vanlijdröm är online, vad var det du hette innan? Var det inte lasseliten eller något sånt?

Jag och namn är INGEN bra kombination!
  • Daggdroppen

AAAHHH, NU minns jag ju Generad

Äh, skål på er och glöm vad jag skrev

*Hihi, dumma jag som ska komma med tips*

• Daggdroppen
    MiaMariah skrev 2008-02-04 20:12:19 följande:
    Efter en kommentar i shabby chictråden så väljer jag att pausa på obestämd tid framöver.
     Nej så tråkigt! Kommer att sakna dig Gråter
    Kajsa M skrev 2008-02-04 20:20:39 följande:
    haha, jag som trodde jag var värst!

Kickan07 skrev 2008-02-04 20:20:23 följande:
    Mia- Fy så tråkigt för oss, men gör det som känns bäst för dig! Hoppas dock att du kommer tillbaka sanrt igen!KramFluffiga- Tack snälla! Av de bilder du lagt in här på ditt kök så är det superfint!
    Åh, tack
Svar på tråden Vita hem del 6