Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

brummelisa72 skrev 2007-12-16 08:38:53 följande:
    mimmi jättefina bilder på erat kök.Köket är super duper snyggt.
    Tack sötis! Jag behöver det här nu *asg*, är så trött på alla motgångar på övervåningen och surar för att jag aldrig får göra iordning
    LCroft skrev 2007-12-16 08:39:10 följande:
    mimmi: Gjorde den igår, har bara bild i bloggen och just nu sitter jag och blänger på den för den är inte alls lika fin som dina
    Men du har ju gjort din själv, jag fuskade ju och köpte mina. Mycket duktigare att göra en själv!! *rusar till bloggen....
  • mimmi006
    LCroft skrev 2007-12-16 08:39:10 följande:
    mimmi: Gjorde den igår, har bara bild i bloggen och just nu sitter jag och blänger på den för den är inte alls lika fin som dina
    Men den var ju alldeles underbar! Såååå fin!
  • mimmi006

Å vad fint det blev!!! Såg inte att det var samma rum ens, tapeten var sisådär *asg*... Å sen har ni den snygga griffeln också ...mmmm.... Vi får hjälpas åt med elementskydd sen, jag åker nog på att bygga egnaFundersam

• mimmi006
    LCroft skrev 2007-12-16 08:47:44 följande:
    Tack snälla du, men jag vill ändå ha en "riktig" tyvärr hittar jag ingen som säljer dem här!
    Det kanske finns nån här som kan hjälpa dig? Här finns de tyvärr inte i år, annars hade jag gärna hjälpt dig... köpte mina på förra årets rea *saltar*
  • mimmi006
    brummelisa72 skrev 2007-12-16 08:51:39 följande:
    mimmi du är inte ensam och ha motgångar, vi tapetserade för 2månader sen nu har den gamla tapeten lossnat. Så nu får tapetseran komma hit och riva ner tapeterna efter jul
    fy vad tråkigt! Vad blir det för tapet då? Samma?
  • mimmi006
    LCroft skrev 2007-12-16 08:53:43 följande:
    På rea dessutom?  Vilket märke är dina? Ska terrorisera alla bra inredningsaffärer här runtomkring  Finns faktiskt massa svensktalande här med!
    De är från Himla... finns randiga juldukar med broderi på här nu, men inte kuddarna tyvärr....
  • mimmi006
    brummelisa72 skrev 2007-12-16 08:59:36 följande:
    Glasfiber micro ruta  och vit färg på 3väggar och svart  fondvägg.
    låter jättefint! Här kör vi ockå på microväv, det är superduper med barn
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-12-16 09:48:23 följande:
    Godmorgon!Tack Mimmi för underbara köksbilder, ert kök är fantastisk och så fint med röda detaljer! Jag vill ha rött nu, är lite trött på det blåa som jag har!Det är så otroligt smart med en vit bas, då kan man ju ändra sig tusen gånger per år vilka detaljer man vill ha! I höstas var jag inne på lila, och nu rött, det är ju inga problem alls!Åh så jag längtar efter hus och en ny start, då ska jag få det precis som jag vill ha det!
    haha precis som jag!Vi har blått ibland och i höstas kom det in lila...

Fluggiga moln- vill se mer! Otroligt vacker bild du har tagit!

Fru Puffen- tack snälla, jag blir alldeles generad
  • mimmi006

Bea- tack detsamma! Om det är nån tröst så har vi lika tjockt med möbler, fick lydigt möblera tillbaka igår för att få plats med gran ... svarar här på frågan i bloggen: köket är från Tibro, men Kvänum har gudomliga kök!

mimmamum skrev 2007-12-16 10:01:12 följande:
    Fluffiga, underbar bild! Vill också se mer bilder!Mimmi, vitt är så rätt!
    ja, tänk att vi är så bra!
    Karamellfabriken skrev 2007-12-16 10:19:59 följande:
    Hej, hej!Idag har sonen feber och rungande hosta.Och vi som blivit lovade barnvakt för att hinna montera köksskåp.
    Jag hoppas att det ordnar sig ändå...
Svar på tråden Vita hem del 6