Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    Mufflon skrev 2007-12-16 10:40:45 följande:
    hehe, jag jobbar tom fredag sen e jag ledig nästan två veckor; tänkte nästan dra igång med hallen då! (Läs beror på gubben såklart)
    Jag med! Det ska bli såååå skönt!

Himmelbit- tack snälla, jag visar inga bilder från hur det ser ut nu igen ....

Jea- jag skulle nog sy med langettsöm runt om, det tycker jag är fint!
  • mimmi006
    Karamellfabriken skrev 2007-12-16 11:04:51 följande:
    Jag vill också ha ett mimmi-kök!
    Du är väl på god väg !?
    Himmelbit skrev 2007-12-16 11:03:48 följande:
    Synd att du fick byta tillbaka!! Du får bearbeta
    Jag fick inse sura fakta själv... svårt att ta sig fram när ett bord står framför en dörr ! Glömde visst att fota det! *hahahaha*
  • mimmi006
    Karamellfabriken skrev 2007-12-16 11:25:50 följande:
    mimmi,Jo, vi är ju på väg. Men det går inte fort nog. Vill ha mitt mimmi-kök NU.Sen vet i sjutton om jag lyckas få ihop det så smakfullt som du iaf, men man kan ju drömma !Mina rara svärföräldrar tar emot sonen med hosta och allt. Nu ska här skruvas !
    Jag tror att du kommer få finare än oss! Ska visa hur det ser ut nu när det är vardag igen *hihi* Surt.

Fru Puffen- än så länge har vi i samma, men sen blir det ett lekrum här nere, kombinerat med gästrum och sedan får de varsitt sovrum. Tycker att det ska bli skönt att slippa ha massa saker i vardagsrummet....
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-12-16 19:53:27 följande:
    För er som är så söta så funkar det ju!Nja, jag visar nog det finaste jag har istället - min lille Himmelbit... För att inte helt döda tråden så skulle jag i annat fall få leta upp ett kort som är cirka 5 år gammalt *ha ha ha*
    Du är visst söt, skulle kalla dig för en kalaspingla!
  • mimmi006

Gemelli- visst visade du en spis igår, jag kollade på den snabbt och konstaterade bara att den var för dyr *fniss*: Nu ringde mamma och sade att de inte hittade någon svart vanlig barnspis, så de hade köpt en större i trä, med prickiga attiraljer till! Visst var det en sån?

Svar på tråden Vita hem del 6