Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2008-01-15 20:23:25 följande:
    Men det funkade väl bra, eller?! För du menade bilden eller?Är det bara hos mig, eller är FL extremt segt?! Vilken dyster pres. bild jag har - måste hitta en annan och förvirra er lite..
    Fl är periodvis segt, idag är det hyfsat, jag har bara blivit utslängd några gånger.
  • malins79

God morgon!

Sitter här med Jacob i köket och ger honom frukost.
    Idag ska jag måla lite i hallen, hoppas J sover länge så jag hinner.

Vad ska ni göra?

• malins79

Lasse, vad fint Es rum är!

Jag ska bara måla en liten glugg idag på cm 1x1m. Jag ska inte måla hela hallen...än.
    Det måste spacklas först och maken måste godkänna gluggen först innan hela hallen blir vit.

• malins79

Äsch, vet inte om jag är så duktigGenerad men jag hoppas J sover idag så jag åtminstone hinna måla lite

• malins79

Ååå sånt är så tråkigt mimma!

Jag har målat gluggen i hallen 1gång nu, när jag skulle börja på andra varvet vaknade Jacob. Kanske hinner ta ett varv i eftermiddag när han sover sitt andra pass. Jag får muta Saga med nåt då, för hon är säkert hemma då.
    Det känns som om det blir bra, hoppas bara maken tycker det med, vi kom överrens om att han måste godkänna innan hela hallen ska målas. När resterande ska målas vilken jag vet att det kommer bli,  då får målarna komma hit och spackla!

• malins79

Knyttis, vad fint rum din son har!!

Ja, var tog Karamell vägen? Hoppas hon kommer tillbaka.

• malins79

Jag har inte lagt något skydd där, har torkat rent en gång sen i maj då jag målade om den. Nu behöver jag torka rent igen. Jag målade med lackfärg och det ser ut  att håll

• malins79
    Kajsa M skrev 2008-01-16 19:31:41 följande:
    Usch vad jag ogillar att vara ensam ! Det är först när maken åker bort som man saknar honom! Har haft en mastodontdag och föll ihop framför en brasa på golvet. Här blir jag nog kvar tills ngn flyttar mig. Har bunkrat upp med kuddar i massor.(ja det vet ni väl att jag har en del) *fniss*VAniljdrömmarKan vara skönt med en nystart! Gillar skarpt ditt nya kök!!!HimmelbitDu får väl skaffa många barn så alla filtar kommer till pass!
    Jag vet hur det är...maken var borta inatt och kom hem i eftermiddag MEN sen åker han tidigt imorgon kl05 till Danmark och Tyskland och kommer hem sent fredagkväll. Så då blir det två dagar själv med barnen. Hoppas dom tar sovmorgon imorgon!
Svar på tråden Vita hem del 6