• Ankmor

Vita hem del 6

Skickade för snabbt...

Det blir jättesnyggt i granen!

Nu skall jag till jobbet, kikar in i tråden senare!

Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Ankmor
    Himmelbit skrev 2007-12-07 23:36:45 följande:
    Jag vet att jag lovade att inte komma tillbaka men kunde inte låta bli....Tror ni att Isabell ifrån Äntligen Hemma har haft ett finger med i spelet här....www.blocket.se/vi/13767663.htm FÖRLÅT!! Var ju tvungen att trösta mig lite... Ska aldrig göra om det! NU är det godnatt och sovgott!! Kram
    Det har hon säkert! fluffigt á la Grynet!
  • Ankmor

Ett kryss är finast tycker jag.

Avundsjuk som bara den!
    Jag vill också ha!!!

• Ankmor
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-09 22:03:42 följande:
    O ja! Tjejer är inget man skojar med honom om. Medans storebrorsan har en underbart laidback intsällning till tjer och har frågat chans i flera år.
    Total tjejmagnet!
    Det låter som om ni har det som vi - fast vi har tjejer
    14-åringen har inga problem med pojkarna på skolan - hon är kompis med många och har en pojkvän. 12-åringen fräser så fort man nämner killar överhuvudtaget.
    Nåja, det ändrar väl sig...
  • Ankmor
    numberone skrev 2007-12-20 20:47:44 följande:
    Sitter å fnular lite på förvaring... Vi har två stycken Magiker bokhyllor, en hög och en som är halva den andra i höjd. (ni vet den vita och björkfärgade som fanns på ikea förr) Kan det vara snyggt ha blanda både rottingkorgar i vitt och zink korgar som förvaring i? 
    Skriver inte ofta här i tråden eftersom mitt hem är mer brunt än vitt...

Svar: O, ja! Det skulle bli jättefint att blanda vit rotting och zink! Jättefint!
  • Ankmor

Toola, vilka fina bilder du lagt in!
    Hur mysigt och fint som helst ju!
    Önskar att jag hade hälften av din ork/förmåga att pyssla på det viset, oo vad fint vårt hem skulle bli då

• Ankmor

Kikar in och önskar

Gott Vitt och Shabby År!!

• Ankmor
    gemelli skrev 2008-01-01 12:46:22 följande:
    Är den här söt eller inte? Kan inte riktigt bestämma mig Den ligger i korgen, men vet inte om jag ska ta den www.luckylittleme.se/Graphics/Products/5932.j...
    Men ooo så söt! Har du råd så klart att du ska ta den!
  • Ankmor
    juliah skrev 2008-01-01 13:12:58 följande:
    Bea, Jag känner mig lugn inför våren 08 men hösten däremot... Planen är att barnen börjar på dagis, jag får förhoppningsvis arbete. Att få hösten att fungera, känns tungt redan nu. Jag är orolig inför arbteslivet, hann ju inte med mer än ett år som lärare innan N föddes. Jag minns ingenting just nu känns det som, är så nervös inför hur det ska gå på dagis, kommer de in på det dagis jag vill osv osv. Bara att skriva en arbetansökan känns som omöjligt uppdrag, men jag vet ju att när man kommer in i tänket så ordnar det sig säkert.Känner mig bara så ohyggligt "slö" , eller ja det är inet rätta ordet men lite seg i tankeverksamehetn helt enkelt vad gäller sådant som inte rör hem och barn.
    Andas iiiiin, andas uuut... Det kommer att gå så bra så!
  • Ankmor
    MariaV skrev 2008-01-01 13:12:08 följande:
    Premiär för en ny blogg. Välkoma!hemmahosalva.blogspot.com
    Fin blogg, den kommer nog bli jättebra!
  • Ankmor
    LinaoMatilda skrev 2008-01-01 13:43:40 följande:
    Ja det är ju en dröm att ha egen butik. Hoppas du har nätförsäljning också för oss stackare här i Finland
    Jag hade precis tänkt skriva detsamma, fast jag bor ju i Sverige... Du måste ialla fall ha en websida med bilder, så att man kan kika in i butiken + få vägbeskrivning utifall man vill IRL-shoppa
  • Ankmor
    Kajsa M - *stort ASG* haha!! Stackars dig! Det måste svida i ögonen på dig nu.
Svar på tråden Vita hem del 6