Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita hem del 6

Anton2005 skrev 2007-11-22 18:50:54 följande:
    Åh det har öppnat en Sia-butik i Örebro, inte bra för min plånbok
    Ahh, det ska bli så spännande.. Kul att det händer nått roligt hos oss!

Mamma ville ha med mej till stan i helgen men jag har juh inte tid
  • Mufflon
    malins79 skrev 2007-11-22 19:16:54 följande:
    Var nånstans? Jag hoppas vi kommer iväg till Örebro på lördag, hoppas jag få lite shoppingtid. Tänkte besöka CE inne&ute eller vad det heter.
    Krämarhuset tror jag att det var!!
  • Mufflon

Nån som vet om "Leilas" går i repris? 

• Mufflon

LinaoMatilda; Tack ska kika efter!

VSM; Oj, va mycket fina saker Det är inte dåligt att först få en liten julafton o sen en stor!!

• Mufflon
    Anton2005 skrev 2007-11-23 17:40:44 följande:
    Nu tänker jag ge tusan i att jag är superförkyld. Har tagit ett par alvedon och tänker följa med tjejkompisarna ut på middag. Svärmor kommer hit och är barnvakt och jag har laddat kaffebryggaren och det står en kladdkaka i ugnen. Anton springer runt och skriker FARMOR, Farmor så han blir nog glad med lite ombyte här hemma  Hoppas att ni får en trevlig kväll och helg!Skvallra gärna här med vem som åker ur idol eftersom jag missar det.
    Ha en trevlig kväll och strunta i förkylningen!!
  • Mufflon
    Peak skrev 2007-11-25 13:47:11 följande:
    åh sitter här med ont i magen och tårarna brännande...jag som skulle baka pepparkakor och nu fastnade jag och läste om a-kassan...Jag förlorade ju mitt jobb som ni säkert kommer ihåg...Jag fick ett arbetsgivarintyg på de 6 mån jag jobbade (med mycket bättre lön än innan) och innan det jobbet var jag fl. Nu har jag fått en jättelåg dagsersättning och får ut ca 4000:- mindre än jag räknat med - herregud vilken panik jag får nu!
    Usch o fy; Lider med dej!!
  • Mufflon

Himmelbit; Skåpet blev helt underbart!!!

• Mufflon

Tjejer, jag måste fråga er; är det nån som har ett bra tips på var man köper vita fina gardiner, gärna ett ställe med syservice eftersom jag inte har nån symaskin.

Jag vill ha ett par med ca1,70 i längd!!!

I värsta fall får jag köpa med fullängd o låna mammsens symaskin. 

• Mufflon
    Kajsa M skrev 2007-11-30 12:36:27 följande:
    Ni får gärna tycka till om denna möbelgrupp:www.em.com/index2005.asp&sub=st...
    Superfin o ganaka bra pris oxå! Är det 6 stolar till för det priset?
Svar på tråden Vita hem del 6