Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 6

VSM - Spegeln blev såå fin! Romantiskt!

LinaoMatilda -

Kajsa - Vad roligt att du har samma, bra smak!

• knyttis

mimma - kul att de visar dina pollar i den andra bloggen!

Kajsa - Förstrår att du har fullt upp, de många paket på dit golv nu! Hoppas huvudvärken ger med sig! Fin ny pläd! Och snygg blev den du pimppat till!

VSM - behåll foten som den är! Fin! Bra med egenbestämda presenter!

MM-Håller tummarna för dig imorn!

Lisa - Superfint kakfat! Jag har frukt i mitt, men nu fick jag ju en ny idé till jul

• knyttis

Är inne en snabbis, vill inte smitta er! Vi har kräksjuka alla 3! Vet inte hur vi ska orka med detta en endaste minut till...

Roligt att du är tillbaka Juliah samt grattis till reportaget!

Kajsa - Fy vad trist, hoppas verkligen du får bort fläckarna till sist! Grattis på BD i efterskott!

• knyttis
    Lansinoh- heter Lanolin salvan det är ren ullfett , de det BÄSTA som finns för det här problemet. Jag hade super duper ont blodigt och allt i 12v med dåliga råd från BVC och så fick jag denna mirakel salva! Prova den Gemelli! Tror den finns en variant på Babyland annars beställ pressan från Finland den måste du ha!
  • knyttis
    pressan skrev 2007-11-18 14:22:46 följande:
    Knyttis: Fy för magsjuka... Krya på er snabbt.. Kul att fler har erfarenhet av lanolin.. den är verkligen super så Gem... Prova..
    Yes!
  • knyttis
    Lisa1981 skrev 2007-11-18 14:47:33 följande:
    Kajsa. Va tråkigt att komma hem och se det. Tråkigt med golvet, det går ju inte bara att bryta upp. Kudde kan man ju alltid köpa ny även om det är en dyr lexington Jag hade nog provat med att blötlägga vid fläcken och spruta på rikligt med Vanish (det bästa tycker jag) och sedan låta det ligga lite innan du tvättar. Oddsen att det går bort kanske inte är så stora men det är ju värt ett försök.Knyttis, usch och fy för magsjuka. Vi hade ju det för ett tag sedan och det va ta mig fn det värsta som kunde inträffa. Må så dåligt samtidigt som man har en liten att ta hand om.Juliah, välkommen tillbaks till verkligheten. Åh så roligt med reportage, men jag fattar inte heller vad det är för bok/tidning du menar. Nyfiken!!ALabaster, jag är relativt ny men välkommen

Ja de verkligen pest med magsjuka då alla har det samtidigt! Maken och jag ligger i varsin soffa och sonen på madrass mellan och leker så gått han orkar...hemskt...

Nublu- Lycka till med hemtenta! Skönt att få det gjort!

Himmelbit- Sååå fina tomtar, vilka detajer, supersött

• knyttis

Tack för omtanken. Åh vad roligt Juliah! Kommer mamma hem och är med barnen då när de fredag? Vi köper sällan kvällstidningar men den måste vi hålla utkik efter!

• knyttis
    juliah skrev 2007-11-18 15:12:57 följande:
    knyttis, vi köper inte heller kvällstidningen så jag har inte den blekaste aning om när inredningsbilagan brukar ges ut...Jag har inte riktigt styrt upp fredagen ännu men de kommer att vara här en hel dag. Gran som ska kläs osv Glömde nublu, ett stort lycka till!
    Pyntar de dit hem? Förstår jag fel?
Svar på tråden Vita hem del 6