Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

numberone skrev 2007-11-08 21:16:01 följande:
    Jag vill med ha så fint och vara så duktig...... inser att jag har ett för dyrt intresse för vad min ekonomi tillåter.... Jag vill köpa ett nytt sofföverdrag för det är verkligen det i huset som stör mig mest men ack va dyrt det är.....
    passa på när ellos eller la redoute kör sina rabatter!
  • mimmi006

Är man skadad eller? Igår var jag ute och åt med några kompisar, men min sista buss gick hem redan 20 i elva... När jag satt på bussen hem tänkte jag på pengarna jag spenderat under tre timmar, 350:-. Det är lika mycket som en spis och en vagn från Maileg *snyft*

• mimmi006
    Bandykillar skrev 2007-11-10 10:18:44 följande:
    Men man måste få kosta på sig lite själv också. Det är inte kul att ha ett jätte fint hem men inga vänner som kommer på besök.Men visst ibland blir det lite väl dyrt, ikväll ska vi ut båda två och då svider det lite i plånboken när man ser hur mkt man spenderat i baren
    Jo, absolut... det tråkiga var att jag åkte hem när det roliga började. Jag ville ju ut och dansa! Räcka ut tungan
  • mimmi006
    MildaMaränger skrev 2007-11-10 11:36:53 följande:
    jag har två amaryllisar som är på väg att slå ut... tanken var att de skulle hålla sig till jul men jag har nog alldeles för varmt inne
    Å vad fint! Blommor är ju lugnt, jag gillar vit klematis och julrosor också... det måste införskafffas! Hur gick det på intervjun, MM? Höll du in magen?
Svar på tråden Vita hem del 6