-
passa på när ellos eller la redoute kör sina rabatter!numberone skrev 2007-11-08 21:16:01 följande:Jag vill med ha så fint och vara så duktig...... inser att jag har ett för dyrt intresse för vad min ekonomi tillåter.... Jag vill köpa ett nytt sofföverdrag för det är verkligen det i huset som stör mig mest men ack va dyrt det är.....
-
Godmorgon!
Lyssnar på låten och visst sjöng Evelina den i Idol? Det är väl en cover... bra är den iallafall!
Alicia Keys går runt hos mig:
">
-
Lasseliten- håller med om Vakre hjem, de hade erbjudande på den men jag tog Lantliv istället... den var helt i min smak, men jag vill ha meeer!

-
Är man skadad eller?
Igår var jag ute och åt med några kompisar, men min sista buss gick hem redan 20 i elva... När jag satt på bussen hem tänkte jag på pengarna jag spenderat under tre timmar, 350:-. Det är lika mycket som en spis och en vagn från Maileg *snyft* 
-
Jo, absolut... det tråkiga var att jag åkte hem när det roliga började. Jag ville ju ut och dansa!Bandykillar skrev 2007-11-10 10:18:44 följande:Men man måste få kosta på sig lite själv också. Det är inte kul att ha ett jätte fint hem men inga vänner som kommer på besök.Men visst ibland blir det lite väl dyrt, ikväll ska vi ut båda två och då svider det lite i plånboken när man ser hur mkt man spenderat i baren
-
nej, jag vetjezzzica skrev 2007-11-10 10:31:53 följande:haha ja men så får man ju inte tänka! Man måste ju umgås med sina vänner och inte bara med sin fina vita saker
-
Har ni börjat adventspynta än? Jag vill börja med julen redan nu, men de riktiga julsakerna känns det för tidigt för... vad tycker ni?
-
Å vad fint! Blommor är ju lugnt, jag gillar vit klematis och julrosor också... det måste införskafffas! Hur gick det på intervjun, MM? Höll du in magen?MildaMaränger skrev 2007-11-10 11:36:53 följande:jag har två amaryllisar som är på väg att slå ut... tanken var att de skulle hålla sig till jul men jag har nog alldeles för varmt inne
-
*asg*MildaMaränger skrev 2007-11-10 11:39:52 följande:jag satt mest och tänkte på cheeseburgare... -
Fotografen- roligt med bilder, ni ser ut att ha det mysigt hemma!
Vi har likadan säng och sängbord, visst är de bra att ha tidningar i!?