Vita hem del 6
jag ska läsa och kommentera sen... min uppmärksamhet behövs ett tag till...
jag ska läsa och kommentera sen... min uppmärksamhet behövs ett tag till...
Tack ska ni ha
Fluffiga miln: Åh, jag känner igen kommentrerna... "viitt är en fin bas, då kan man tillsätta mycket färg...", "det skulle vara fint med nåt som bröt av... ", "lite färg har ingen dött av..." Shit-Pomm-Fritt!!! Jag har ju blå stjärnor på kuddarna i sovrummet... och för att inte tala om all färg som syns när tvn slås igång
Man blir lite less på att folk tror att man saknar färg, som om det är deras uppgift att ge tips på vart man kan tillsätta röda gardiner.....
MildaMaränger: Åh, du har det ju jättefint! Och bebishärnan kommer att bli helt ljuvlig. Linnetyg låter jättefint Hade inte läst om din fråga... har alldeles för mycket öroninflammerad prinsessa här hemma
Fint med Juno!!! Och jag tycker sängen ska vara fristående med matta under
Nytt i bloggen
Smaklöst många smileys... jag skyller på sömnbrist..
Lynn: Jag såg det oxå i förra veckan... jag la oxå 2 lampor i varukorgen... längre kom jag inte Vill så gärna men vet inte om jag har råd egentligen...
MiaMariah - hyrestrea - 72 kvadrat
Lynn84 - hus - 150-160 kvadrat
LinaoMatilda - hus - 132 kvadrat
malins79 -hus- ca 300 kvadrat plus källare.
MariaV - hus- ca 100 kvadrat
Morsan Martina - hyrestrea - 70 kvm.
Mori- hyres (fyra)-100 kvadrat.
Ninizen- hyres (fyra) 104 kvm
Summer06-hus 140kvadrat ska bygga ut till våren då blir d 240kvm
Fluffiga moln - hus - 200 kvadrat
Lillafruluva- hyres (fyra) 104 kvm
Mimmi006- 100 kvm+ ca 70 kvm till snart.
Juliah- Hus ca 100 m2+ gästhus ca 60 m2
Snuffsis - Hus 210 kvm + gästhus 70 kvm
mimmamum - bostadsrätt, tvåa - 64 kvadrat
livet från ljusa sidan - trea- bostadsrätt -80kvm-
versan- Hus- 196kvm.
Det ljuva livet: Hus- 282kvm
Mildamaränger: Bostadsrätt 110kvm 2våningar
Malwa: Hus 200kvm
Surfturf: Lgh 120kvm
Vicka81: Bostadsrätt (parhus), 77 kvm
Oj vad här skrivs! orkar inte me att läsa genom allt... fy vilken tuff dag hemma. Lovisa är sååååå gnällig, gråter nästan oavbrutet och är på andra penicillindagen så öronen borde vara bättre nu?! Upptäckte vid kvällsbadet att hon var ganska prickig så jag blev orolig att hon reagerade mot antibiotikan och ringde jourcentralen. Läkaren trodde inte det var ab men misstänkte scharlakansfeber så nu måste vi till vc imorrn igen... känns som vi bor där snart... Fy vad jag gnäller...
Fina skåp visar ni iaf!!
I bloggen ser ni väggord jag knåpat ihop idag... liiiite inspirerad av himmelbit
MM: Åh grattis... ultraljudet är ju en riktig milstolpe
För er som undrat så har jag ni beskrivning i bloggen på hur jag gjort väggorden. Jag hoppas ni förstår hur jag menar... lättare att göra än att förklara , speciellt när man är alldeles tom i huvudet..
LinaoMatilda: Vad har du använt för färg när du målat golvrutorna? Tror jag måste inspireras