Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

LCroft skrev 2007-12-19 21:10:27 följande:
    Hej Knyttis! Så mysigt ni har det Mera fina bilder vill jag ha! Har precis gjort en dundertabbe! Sett på en fruktansvärt hemsk film, mannen jobbar natt och det stormar där ute... Behöver jag säga mer?  Vill se massa vackra bilder så jag kan gå och sova med dem på näthinnan istället
    å fy! Det skulle jag inte våga, jag är ganska mörkrädd faktiskt...
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-12-19 21:21:56 följande:
    Är det någon som kan hjälpa mig??
    Det går inte gå in och ändra om under "redigera inlägg"?
    MiaMariah skrev 2007-12-19 21:17:56 följande:
    mimmi - underbar bild!
    Tack!
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-12-19 21:27:38 följande:
    Efter inspiration från både din och Mimmis broderade "God Jul-kudde" står nu min maskin och broderar! Men jag tyckte att det var lite "synd" att skriva God Jul eftersom jag skulle kunna ha den under en så begränsad tid. Så jag valde andra budskap - kommer säkert i bloggen framöver... *hemlig*
    Tar du beställningar?
  • mimmi006
    juliah skrev 2007-12-19 21:37:15 följande:
    mimmi, det är så vackert! Gillar porslinet, dukningen ja allt!
    Tack, sötis!
    Himmelbit skrev 2007-12-19 21:37:46 följande:
    Jag har tyvärr så lite tid och så mkt fritidsintressen - och så den där lilla bisaken med att arbeta heltid.. .Men kom hit så kan du få låna den!! Vi kan sy tillsammans!
    Ja tack! Tar gärna hand om bisaken under tiden annars, så du får lite gjort ...

mimmamum- tack snälla, jag blir jättemallig!
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-12-19 21:56:43 följande:
    MiaMariah, nice!September, är kungsgranen större än en vanlig? Vet någon hur mycket de brukar kosta? Kanske är bortkastade pengar då jag tröttnar på granen rätt snabbt!Mimmi, kan du tipsa om några snygga kuddfodral, helst ljusrosa eller vita, de får gärna gnistra lite också!
    Njae, gnistar då tänker jag på day Home... kanske finns på www.designdirekt.se ? Sen har syster lycklig jättefins från Himla, vit/ rosa rutiga, men det kanske var mer nyår du tänkte?
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-12-19 21:56:43 följande:
    MiaMariah, nice!September, är kungsgranen större än en vanlig? Vet någon hur mycket de brukar kosta? Kanske är bortkastade pengar då jag tröttnar på granen rätt snabbt!Mimmi, kan du tipsa om några snygga kuddfodral, helst ljusrosa eller vita, de får gärna gnistra lite också!
    Jag tycker att de är värda det priset... de är mycket finare, håller barren... men det är klart, vi får en vanlig gratis, så det är lite svårt att välja...
  • mimmi006
    Peak skrev 2007-12-21 09:32:27 följande:
    nån som fraktat möbler? Funderar på om vi kan åka till Gbg när möbelgrossen har nästa utförsäljning, och om man kan låta ngt företag hämta möblerna och köra till Örebro, kostar det en förmögenhet?? Någon som vet?
    De kanske har någon som de samarbetar med, men när jag försökte hitta nån som kunde köra junosängen från Gbg, skulle det kosta minst 2000:-... Ring och hör med flyytfirmor också!
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-12-21 10:02:33 följande:
    Tack Mimmi, det kändes nästan som att jag skulle få tomater kastade på mig där ett tag!  Men snart kommer det in ett silverprydd julgran i vardagsrummet, så då kan väl ingen missta sig på vilen årstid det är! Rosa och glitter känns väldigt nyår!
    Läckert!Skrattande Jag vet hur det är, jag vågar knappt viska att jag redan är trött på julgrejerna...
Svar på tråden Vita hem del 6