• juliah

Vita hem del 6

Himmelbit, wow vilken söt liten himmelbit ni har, bedårande fin!

• juliah

fluffis, bild på vadå? Ursäkta min tröghet men jag är på hugget klockan 6 på morgonen, inte nu på natten *halvsover*Skrattande

• juliah

Bea, jag skulle ta bprt det lilla runda bordet, om det är så att du har behov av liten avställningsyta så kanske gammal vacker trästol skulle vara fint?
    Och så skulle jag flytta sofforna en bit mot fönstret. Tycker att det är toppenfint att ha dem mittemot varandra på det viset ni gjort.

Kan också känna att ja vad tusan gör man när man har "små" rum och måste knöka in en hel del. Vårt kök är sååå tight, och ändå skulle jag ha en kökssoffa, men funktion och att ha det bekvämt i vardagen får ibland gå före ett luftigt rum med få möbler.

• juliah

lasseliten men uschdå, koka vatten och badda ögat med det.
    Hoppas han blir bra snart! Och ja det smittar ju så inget dagis.

• juliah

mimma, tack! Mjölkkannor ät billigt också på loppisar *tipsar tipsar*

Inte den blekaste vilken sort det är, underbart vackra...

• juliah

Nej, jag bara slinter på tangenterna och slarvar, ÄR ska det stå!

• juliah
    lillafruluva, jag tycker att Bruka har de finaste, finns på Asko. De är dock dyra, jag har börjat "samla" på dem till tvättstugan. Köper en lite då och då...
  • juliah

lillafruluva, men Ikeas vita funkar ju fint, särsilt i barnrummet tycker jag.
    Jag hittade en korg, stjärnlampa och en bricka på utförsäljningen. Mer fanns inte då...

Svar på tråden Vita hem del 6