Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit
    lasseliten skrev 2007-12-29 23:05:27 följande:
    inspirerad av VSM Vad tror ni om bild 2? Tror ni det kan bli fint vitt? Gillar den raka formen..www.blocket.se/vi/14471313.htm
    Absolut!!
    Feffie skrev 2007-12-29 23:01:45 följande:
    Jo, det har jag, men jag har ganska ny dator och har inte installerat ngt bra bildredigerings program, så en bekant hjälpte mig att sudda ut mig, kanske lite väl mycket..
    Ja, det blev ju suddigt även på bäbisen så det kanske hade räckt att tona ner dig lite om du hade en "skarp" tröja. Bilden blev lite "drömsk", tycker jag.
    numberone skrev 2007-12-29 23:06:22 följande:
    Ne nu ger jag upp för ikväll.... kram
    Natti natti, kram!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-01 13:58:11 följande:
    För känsliga tittare rekommenderas förbiscrollning med stända ögonlock!!!************************Hur gömmer man en sån här avskyvärd pryl?
    *asg* Åhh jag kan riktigt se din min när paketet öppnades!!!!
  • Himmelbit
    gemelli skrev 2008-01-01 14:09:25 följande:
    åååå om man ändå hade ett större kök...BORTSÄKERS!!!!www.blocket.se/vi/14650576.htm
    Eller om man bodde lite närmare den... Jättefin!!
    Slå till - laga armstödet, måla vit och sälj dyrt...
    LinaoMatilda skrev 2008-01-01 14:09:26 följande:
    hihi jag kan också se den
    Om blickar kunde döda... - ser jag framför mig
    Kajsa M skrev 2008-01-01 14:07:30 följande:
    Skönt att ni förstår mig! Ja min förhoppning är att den floppar rejält!Hennes rum som är så vitt och rött. Enhetligt. Den här grunkan ser aningen malplacerad ut!
    Har de barn så att du kan kontra nästa år med något ännu mer färgglatt och vräkigt/plastigt?!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-01 14:16:57 följande:
    HimmelbitJa fast de är större. 10 och 14. Och de skulle aldrig bry sig om färgglatt. De har sitt hem som förvaringsplats åt sin hockeyutrustning, sna bandyklubbor och sina fotbollsmål. Deras köksbord brände de hål i för 3 jular sedan och har sedan dess haft duk på. Detkanske säger lite om deras inredningsintrese?
    Aha, ja det förklarade en hel del... Fundersam
    Då är nog idén med att få pluttan att rata det bättre... .
    LYCKA TILL - säger jag då, med tanke på mikrofon och alla andra finesser . Men visst är det väl så att stortjejen är mer "show-girl" än lilltjejen så det kanske finns hopp .
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-01-01 14:27:57 följande:
    Ja gott nytt år till er också! Och Grattis till Himmelbit 1år!
    TACK! Hälsar stora killen!!

Ja tack, det var jättetrevligt! Mycket fixande och trixande men det gick jättebra!
Svar på tråden Vita hem del 6