Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

MM - jag vill ha den docksängen! Du vet ingen återförsäljare i Sverige?

• mimmamum

MM- då får du lita på din egen känsla att den blir bra! Och skulle den inte vara det kan du säkert sälja den och köpa en ny!

• mimmamum
    Hvita sinnen skrev 2008-01-25 12:45:07 följande:
    OBS OBS: Docksängen finns i en svensk internetshop, på erbjudande dessutom! Kommer från Small Stuff...De tar nu 550 kr för sängenwww.houseofhedda.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibuti...
    Den är så fin! Måste jag ha köpstopp, blir så sugen! Undra om den får plats under Sebrasängen?
  • mimmamum

Fick precis besked från advokaten att loppet kanske inte är kört! Nu får ni allt hålla tummarna riktigt hårt för oss!

• mimmamum

Tack gulliga ni!

Nu har jag funderat på docksängen *världsproblem* och beslutat mig för att avstå. Jag har redan spanat in en annan som sonen ska få och jag står fast vid mitt val! http://www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=211

malins, det låter som en toppenidé! Skrattande

• mimmamum

Schnuckums, jodå det är upp och ner! Hoppas det går bra med katten.

Visst är våningssängen fin, har spanat på den länge men vi har ingen riktig plats... även om det är en docksäng!

• mimmamum

Man kan ju faktiskt ha mjuka djur i den också! Behöver ju inte vara dockor som sussar i den! Glad

• mimmamum

juliah, hihi ovanligt att vi kollar på samma! Men du, din lilla docksäng är ju också för söt!

Kajsa, hur mår du nu?

Svar på tråden Vita hem del 6